במהלך הכנות לאימון: צוער נמחץ מדלת נגמ"ש - מצבו קשה

תקרית קשה: צוער בקורס קצינים נפצע באורך קשה במהלך הכנה לאימון, ופונה במצב קשה לבית חולים. צה"ל עדכן את משפחתו של הצוער. הצוער נותר לבדו בנגמ"ש ומסיבה שטרם התבררה דלת הנגמ"ש מחצה אותו

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/23 20:04 כב בסיון התשפג | עודכן בתאריך 11/06/23 20:33

במהלך הכנות לאימון: צוער נמחץ מדלת נגמ"ש - מצבו קשה
בה"ד 1, צילום: דובר צה"ל

צוער בקורס קצינים נפצע באורח קשה היום (א') במהלך היערכות לאימון שגרתי. הצוער הפצוע פונה במצב קשה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחתו עודכנה במצבו. מצה"ל נמסר כי האירוע מתוחקר על ידיהם. על התחקור הראשוני, דלת הנגמ"ש בו שהה לבדו נסגרה במפתיע ומחצה את הצוער. 

9 חיילים נפצעו היום באורח קל וחיילת נוספת נפצעה באורח בינוני

נזכיר כי 9 חיילים נפצעו היום באורח קל וחיילת נוספת נפצעה באורח בינוני בתאונת דרכים שהתרחשה  בסמוך לצומת טללים, בזמן שנסעו באוטובוס בדרכם לבסיס צה"ל בנגב. הפצועים פונו לבית חולים, משפחותיהם עודכנו.

חובשים ופראמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים  סורוקה 20 פצועים, בהם: פצועה בינוני כבת 20 עם חבלה בחזה, 19פצועים באורח קל, מהם 18 מנוסעי האוטובוס ונהג משאית.

"תמונות קשות שכאלה יצוצו ויעלו שוב ושוב"

בארגון נהגי האוטובוסים הגיבו לתאונה בין אוטובוס למשאית בצומת טללים בדרום ואמרו: "מדובר באירוע קשה בו נפצעו 19 חיילים. עוד מוקדם לדעת מהן נסיבות התאונה הקשה אך ברור כי ללא מתן הכשרות ראויות לנהגי האוטובוסים, הסדרת שעות הנהיגה והמנוחה עפ"י התקנה האירופאית בענף ושמירה על כשירות הנהגים, תמונות קשות שכאלה יצוצו ויעלו שוב ושוב. יש לאמץ לאלתר את תכנית ההכשרות ארגון נהגי האוטובוס. בטיחות הנוסעים והנהגים מעל לכל".