כתב אישום נגד תושבת חיפה: תקפה קשישות וגנבה את כספן

בתום חקירת משטרה: חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה כתב אישום נגד תושבת חיפה שעל פי החשד תקפה נשים מבוגרות בעיר חיפה וגנבה מהן רכוש

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/23 18:48 כב בסיון התשפג

כתב אישום נגד תושבת חיפה: תקפה קשישות וגנבה את כספן
מעצר, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

כתב אישום נגד תושבת חיפה שגנבה ותקפה נשיםהמשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח בדבר תקיפה של תושבת חיפה וגניבת רכוש ממנה. מהחקירה עולה כי באחד המקרים הקורבן, תושבת חיפה בת 61, נתקלה בחשודה כשהלכה ברחוב, החשודה תקפה אותה באמצעות ידיה וניסתה לקחת את התיק שלה, תוך שאיימה עליה.

 

במקרה נוסף, דחפה הנאשמת אישה כבת 69 אל תוך דירתה, בעטה בה והפילה אותה ולאחר מכן נטלה לידיה רכוש וכסף מתוך הדירה. עוד מצוין בכתב האישום כי הנאשמת תקפה את הקרבנות תוך כדי איומים נוספים וגרמה להן לחבלות ולאחר מכן נטלה את רכושן ועזבה את המקום.

החשודה סירבה להישמע להוראות השוטרים, וניסתה לעשן בנוכחותם חומר החשוד כסם

בתוך כך, בתום ביצוע פעולות חקירה חשפו שוטרי תחנת חיפה את זהותה של החשודה בביצוע המעשה, ומשהגיעו לביתה של החשודה במטרה לעצור אותה, החשודה סירבה להישמע להוראות השוטרים, ואף ניסתה לעשן בנוכחותם חומר החשוד כסם. שוטרים עצרו את הנאשמת תושבת חיפה בת 34 ומעצרה הוארך מעת לעת. בסוף השבוע שעבר, הגישה נגדה חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.