אביתר בנאי בגוש עציון, בניה ברבי בשומרון: מאות הופעות חינמיות של מפעל הפיס

חגיגות ה-14: "בימות פיס", פרויקט הדגל של מפעל הפיס בשיתוף הרשויות המקומיות - יוצא לדרך! חצי שנה של הופעות עם מיטב האמנים והיוצרים בישראל בכ-220 רשויות ברחבי הארץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/23 15:48 כב בסיון התשפג

אביתר בנאי בגוש עציון, בניה ברבי בשומרון: מאות הופעות חינמיות של מפעל הפיס
בימות הפיס 2023, צילום: יח"צ מפעל הפיס

"בימות פיס", אירוע התרבות מהגדולים בישראל ואחד ממיזמי הדגל של מפעל הפיס בשיתוף הרשויות המקומיות חוזר השנה בפעם ה-14: מיטב הלהקות ואמני ישראל ב-220 מופעים פתוחים לקהל הרחב ללא עלות או בעלות סמלית של עד 50 שקלים, מחודש יוני עד חודש דצמבר 2023. במסגרת המיזם יתקיימו הופעות של מיטב אמני ישראל ובהם:

אודיה, מארינה מקסימיליאן, בניה ברבי, שרון חזיז, הפרויקט של רביבו, עילי בוטנר וילדי החוץ, שלומי שבת, ליאור נרקיס, אביב גפן, רביב כנר, אסאלא יוסף, אברהם טל, דודו טסה, טיפקס, להקת חמשת הבנות, עברי לידר, איאן חמאדה, קובי אפללו, רותם כהן, רן דנקנר, להקת ביאת, התקווה 6, נתן גושן, אחמד פודה, מקהלת אלכרואן ועוד רבים נוספים.

הנגשת מופעי תרבות לתושבי הפריפריה החברתית והגאוגרפית

"בימות פיס", פרויקט הדגל בתחום התרבות של מפעל הפיס, מאפשר לתושבי הרשויות המקומיות בכל רחבי הארץ ליהנות מהופעות חיות של מיטב האמנים בישראל, במגוון הסגנונות והז'אנרים. מדובר בפעילות שמתקיימות זו השנה ה-14 ומטרתה להנגיש מופעי תרבות איכותיים לתושבי הרשויות המקומיות ולהעשיר את ההיצע התרבותי על כל גווניו לתושבי הרשויות, בדגש על ערי ותושבי הפריפריה החברתית והגאוגרפית בישראל, כל זאת  במחיר שווה לכל כיס.

בימות הפיס 2023

בימות הפיס 2023 צילום: יח"צ מפעל הפיס

יריית הפתיחה תתקיים השבוע עם הופעות של אביתר בנאי בגוש עציון, בניה ברבי בשער שומרון, החלונות הגבוהים במודיעין-מכבים-רעות, רותם כהן בהר אדם, הפרויקט של רביבו בחדרה ועילי בוטנר וילדי החוץ בפתח תקווה.

"לאפשר לקהל הרחב ליהנות ממופעי תרבות של זמרים ויוצרים מהשורה הראשונה בישראל"

יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי: "'בימות פיס' הוא אחד המיזמים המרגשים, המשמחים והחגיגיים ביותר שמוביל מפעל הפיס בתחום התרבות והאמנות, יחד עם הרשויות המקומיות. במסגרת המיזם, שיוצא לדרך השבוע, מוצעים לכלל תושבי הרשויות המקומיות ברחבי הארץ, מופעי תרבות ומוזיקה במחיר שווה לכל כיס". עוד אמר יצחקי: "מהות המיזם היא לאפשר לקהל הרחב ליהנות ממופעי תרבות של זמרים ויוצרים מהשורה הראשונה בישראל, וליהנות מחוויה תרבותית, מעשירה ומהנה - ללא עלות או בעלות סמלית בלבד. מצפה לנו חגיגה גדולה של תרבות, עם מיטב האמנים והיוצרים בישראל - חגיגה שמתחילה היום ותימשך כחצי שנה!".

בימות הפיס 2023

בימות הפיס 2023 צילום: יח"צ מפעל הפיס

בימות פיס מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים שמפעל הפיס יוזם ומוביל לקידום תרבות ואמנות ברשויות מקומיות ברחבי הארץ, בהן: פרויקט "למעלה" - ציורי קיר ענקיים של אמנים במבנים במרחב הציבורי, פסטיבל "נושמים תרבות" שמתקיים בחוה"מ פסח ובסוכות, מיזם סרט נע שמגיע לערים בכל רחבי הארץ, פרויקט קולנוע מקומי DCP שמקרין סרטים נבחרים, סדנאות מעשירות בקהילה בתחומי האמנויות ועוד.

לפרטים נוספים וכניסה לצפייה בלוח המלא של מופעי יוני 2023