רצח סמוך לאילת: בן 21 נדקר בצווארו - מותו נקבע במקום

חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו של צעיר שנפצע באירוע אלימות בכביש 90 סמוך למחלף אילות: "הוא סבל מפציעות חודרות בגופו ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/23 08:35 כב בסיון התשפג

רצח סמוך לאילת: בן 21 נדקר בצווארו - מותו נקבע במקום
זירת הרצח באילת | , צילום: דוברות המשטרה

המשטרה פתחה לפנות בוקר (א') בחקירת אירוע רצח בצומת אילות במסגרתו נדקר תושב אילת בן 21.  הקורבן נדקר בצווארו ומותו נקבע במקום. שוטרי מרחב אילת פתחו בסריקות אחר מבצעי העבירה לצד איסוף ממצאים וראיות על ידי חוקרי מעבדת זיהוי פלילי. מ"מ מפקד משטרת מרחב אילת, סנ"צ משה קראדי, הגיע למקום וקיים הערכת מצב בזירת האירוע.

"לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו"

הדיווח התקבל בשעה 03:17 במוקד 101 של מד"א במרחב נגב - צעיר נפצע באירוע אלימות בכביש 90 סמוך למחלף אילות. חובשים ופראמדיקים של מד"א מצאו בזירה על גבר ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו במקום.

פאראמדיק מד"א מושיקו אורן סיפר: "ראינו בתוך רכב גבר כבן 30 מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, הוא סבל מפציעות חודרות בגופו, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו". 

רצח בג'לג'וליה: תושב המקום נורה למוות

שוטרי תחנת כפר קאסם פתחו אמש בחקירה לאחר שבמוקד המשטרה התקבל דיווח על ירי בג'לג'וליה במהלכו נורה תושב המקום כבן 49 בביתו. הוא נפגע באורח אנוש ופונה אל המרכז הרפואי מאיר בכפר סבא, שם נקבע מותו. כתוצאה מהירי, נפצעו שתי נשים בשנות ה 40 לחייהן באורח בינוני וקל  - שתיהן פונו למרכז הרפואי מאיר בכפר סבא.

בתוך כך, המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף אמצעי תיעוד בסביבת הזירה וממצאים פורנזיים ע"י חוקרי הזיהוי הפלילי. הרקע והנסיבות בבדיקה.