נתניהו קיים הערכת מצב: "נחוש להכניס את השב"כ לפעולה"

בעקבות הרצח ביפיע - בו נורו למוות 5 בני אדם, נתניהו הודיע כי הוא מעוניין לערב את שב"כ במאבק נגד הפשיעה הגואה במגזר הערבי: "אני נחוש להכניס את השב"כ כגורם מסייע למשטרת ישראל נגד הפושעים הללו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/23 16:57 יט בסיון התשפג

נתניהו קיים הערכת מצב: "נחוש להכניס את השב"כ לפעולה"
ראש הממשלה נתניהו | , צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בעקבות רצח המחריד היום (ה') ביפיע, בו נורו למוות 5 בני אדם, ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערכת מצב טלפונית עם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה, והנחה לפעול מיד כדי למצוא את המרצחים ולהוביל פעולה נחושה להדברת נגע האלימות והרצח בחברה הערבית.

נתניהו אמר על האירוע: "אני מזועזע מהרצח הנורא ליד נצרת. אנחנו נחושים להפסיק את שרשרת הרציחות הללו". ראש הממשלה הודיע כי הוא מעוניין לערב גם את שב"כ במאבק נגד האלימות בחברה הערבית, "נעשה זאת לא רק בתגבור המשטרה, אלא גם בסיוע של השב"כ. אני נחוש להכניס את השב"כ כגורם מסייע למשטרת ישראל נגד הפושעים הללו, נגד ארגוני הפשע, נגד הרציחות הללו".

עוד התייחס לדיוני הממשלה בנושא זה לאורך השבוע, ואמר כי, "קיימתי שורה של ישיבות כבר השבוע בנושא הזה עם גורמי הביטחון, המשפט והמשטרה, ואני מתכוון להמשיך בשבוע הבא ולהגיע לתוצאה מהירה".

לברמן: "טבח אכזרי לאור יום"

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, צייץ גם הוא בחשבון הטוויטר שלו: "טבח אכזרי לאור יום, איבוד שליטה מוחלט. אדוני ראש הממשלה תפסיק לדבר, תפסיק להקים עוד ועוד ועדות ותתחיל לעבוד".