צפו בתיעוד צפו: ביידן נפל במהלך טקס ממלכתי - זו הסיבה

נשיא ארצות הברית בן ה - 80 מעד ונפל לאחר שסיים את נאומו בטקס סיום של חיל האוויר האמריקאי | בבית הלבן הסבירו - נתקל בשק חול שהונח על הבמה, ביידן לא נפגע | צפו בסרטון

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/23 22:44 יב בסיון התשפג

צפו: ביידן נפל במהלך טקס ממלכתי - זו הסיבה
נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, צילום: shutterstock

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן כבר בן 80 וחצי. בתור המנהיג של אחת המדינות החזקות בעולם - רבים ברחבי תבל נושאים אליו עיניים, ועוקבים בדריכות אחר מצבו הבריאותי. בתיעוד שפורסם הערב (ה'), והפך ויראלי ברשתות החברתיות, נראה הנשיא ביידן מחליק ונופל על פניו במהלך טקס סיום של אקדמיית חיל האוויר האמריקני בקולורדו, שלושה אנשים סייעו לו להתייצב מחדש על רגליו, והוא קם במהירות והמשיך בדרכו.

צפו בסרטון:

הבית הלבן הרגיע: נפל בגלל שק חול שהיה על הבמה

בעקבות האירוע, בבית הלבן הרגיעו את החוששים לשלומו ובריאותו של הנשיא, ומסרו כי ביידן לא נפגע כלל כתוצאה מהנפילה הלא נעימה. לדבריהם הנפילה נגרמה כתוצאה משק חול שהיה על הבמה, שהכשיל את הנשיא בדרכו.

נזכיר כי לפני כחודש, ניקי היילי, שמתעתדת לרוץ לנשיאות ארצות הברית, התייחסה בריאיון לרשת FOX NEWS לגילו של נשיא ארצות הברית: "ביידן הודיע שהוא מתמודד שוב ב-2024, ואני חושבת שזה מאוד ברור שאם אתה מצביע לביידן, אז אתה בעצם מצביע לסגנית הנשיא, כי הרעיון שהוא יכהן עד גיל 86, זה משהו לא סביר לדעתי".