וולט מתרחבת לצפון: האם גם היישוב שלכם בפנים?

חברת המשלוחים הגדולה מתרחבת ומגיעה לצפון הארץ, ותפעל יחד עם כמאה בתי עסק ב-20 ישובים שונים, ביניהם קריית שמונה, מטולה וצפת | ראש עיריית קריית שמונה: "בשורה של ממש עבור התושבים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/23 09:57 י בסיון התשפג

וולט מתרחבת לצפון: האם גם היישוב שלכם בפנים?
שליחי וולט בתל אביב, יגיעו גם לצפון, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בשורה לתושבי הצפון ולמטיילים: אם אם אתם גרים בצפון ואוהבים להזמין אוכל תשמחו לגלות כי אחת מחברת המשלוחים הגדולות בישראל בדרך אליכם. אפליקציית המשלוחים Wolt משיקה היום (ג') את השירות בצפון הארץ ומגיעה לקריית שמונה, מטולה, צפת, ראש פינה, חצור הגלילית ולעוד כ-20 יישובים וקיבוצים באזור. חברת המשלוחים תפעל יחד עם כמאה מסעדות ובתי עסק, ותעסיק עשרות שליחים חדשים.

וולט מתרחבת

וולט מתרחבת צילום: Nati Shohat/Flash90

וולט מגיעה לצפון: רשימת היישובים המלאה

אחרי ארבע וחצי שנות פעילות בישראל ושנה לאחר שהתרחבה לחיפה - כעת מגיעה חברת המשלוחים גם לצפון הארץ ומשיקה את השירות בקריית שמונה, מטולה, קיבוץ דן, בית הלל, הגושרים, מעיין ברוך, דפנה, כפר גלעדי, כפר בלום, שאר יישוב, שדה נחמיה, אמיר, נאות מרדכי, יובל, צפת, ראש פינה, חצור הגלילית, מחניים, אליפלט, עמיעד, מירון ועמוקה. שעות הפעילות של  wolt יהיו בכל יום החל מהשעה 10:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה, כאשר בהמשך שעות הפעילות צפויות להתרחב.

אביחי שטרן, ראש עיריית קריית שמונה בירך על המהלך ואמר כי, "הגעתה של וולט לקריית שמונה וליישובי האזור היא בשורה של ממש עבור התושבים ועבור העסקים המקומיים כאן". עוד אמר שטרן כי הוא מקווה שוולט תכניס תנועה כלכלית נוספת לעיר.