סוף סוף: הבעיה המשמעותית של כביש 16 נפתרה

כחודש לאחר ההסכם בין נתיבי ישראל ונציגי חברות הסלולר, משרד התקשורת בהודעה רשמית: הותקנו מערכות שיעניקו קליטה סלולרית במנהרה בכביש 16| השרה רגב: "תקשורת סלולרית אינה מותרות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/23 13:58 ט בסיון התשפג

סוף סוף: הבעיה המשמעותית של כביש 16 נפתרה
כביש 16 , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אם גם אתם מגיעים לבירה כל יום דרך כביש 16, תשמחו לשמוע על הפתרון לבעיה הגדולה של המשתמשים בדרך. משרד התקשורת הודיע, שהחל מהבוקר (ב') קיימת תשתית סלולרית מלאה במנהרות כביש 16, המשמש עשרות אלפי נהגים ונוסעים מדי יום. ההתקנה מגיעה כחודש לאחר ההסכם, עליו חתמו נתיבי ישראל ונציגי חברות הסלולר בעידוד משרד התקשורת, בו התחייבו להקים תקשורת סלולרית במקום.

כביש 16

כביש 16 צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

השר קרעי: "תקשורת סלולרית היא תשתית חיונית"

שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי בירך על הבשורה ואמר כי תקשורת סלולרית היא תשתית חיונית. קרעי הסביר כי חברות הסלולר, בהובלת משרדי התקשורת והתחבורה, סיימו את שלב התקנת המערכות שיעניקו קליטה סלולרית לנסיעה. עוד הודה השר לחברות הסלולר על ההירתמות המלאה למהלך ולשרה מירי רגב שהייתה שותפה לו.

מירי רגב, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

השרה רגב: "תקשורת סלולרית אינה מותרות"

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב הבהירה בדבריה כי זו אינה רק בעיה של אי-נוחות, אלא בעיה בטיחותית העלולה לגרום לתקלות בתקשורת בעת חירום. "תקשורת סלולרית אינה מותרות", הוסיפה השרה, "אלא חלק בלתי נפרד מהתקשורת היומיומית של כל אחד מאתנו". לסיום הבטיחה רגב כי לא תשלים עם מציאות בה שבה שיחות נקטעות בפתאומיות עקב חוסר קליטה במנהרה והבטיחה כי תפעל לפתרונות דומים במקומות אחרים.