בלשכת רגב מכחישים: לא נחלל את השבת בחזרה ממרוקו

שרת התחבורה המריאה לביקור רשמי במרוקו, ובלשכתה טוענים כי בניגוד לפרסומים - לא יהיה חילול שבת לפני הטיסה חזרה ארצה | בימים שני ושלישי תקיים השרה פגישה עם שר התחבורה המרוקאי ושגריר ישראל במדינה, אולם רוב הביקור לא יתמקד בפגישות רשמיות

אלעד הומינר עמיאל ירחי אלעד הומינר ועמיאל ירחי, חדשות כיפה 28/05/23 10:48 ח בסיון התשפג

בלשכת רגב מכחישים: לא נחלל את השבת בחזרה ממרוקו
השרה מירי רגב במירון | , צילום: David Cohen/Flash90

שרת התחבורה מירי רגב המריאה הבוקר (א') לביקור רשמי במרוקו. בנסיעת העבודה בת השבעה ימים צפויה רגב לפגוש את עמיתה בממשל המרוקאי ולחתום על הסכמים בתחום התחבורה בין שתי המדינות.

"אין שום חילול שבת"

השרה צפויה לסיים את ביקורה במרוקו במוצאי השבת, כאשר לפי הלו"ז הרשמי הפמליה תבצע את ההתארגנויות לקראת הטיסה עוד לפני צאת השבת, כך פורסם ב"כלכליסט". על פי הפרסום הטיסה שתצא ממרקש לתל אביב אומנם מתוכננת לשעה 22:30, אולם ההתארגנות תחל כבר בשעה 19:30, כאשר השבת יוצאת רק ב-21:15. 

בלשכת רגב מכחישים ואומרים ל"חדשות כיפה" כי "היציאה לשדה מהמלון מתבצעת רק בצאת השבת ואין שום חילול שבת". 

על פי הפרסום בכלכליסט מתוך שבוע ימים במדינה רק יומיים כוללים פגישות הנוגעות לתחבורה וכי רוב הזמן מוקדש לטיולים, סיורי קברים, פגישות עם אנשי הקהילה היהודית ואנשי הממשלה המקומית ועוד. בדיווח נכתב כי במשרד התחבורה סירבו לענות כמה תעלה הנסיעה. בימים שני ושלישי תיערך פגישה עם שר התחבורה המרוקאי, נסיעה ברכבת המהירה מרבאט לט'נגיר וביקור בנמל טנג'ר. בנוסף, רגב תקיים פגישה עם שגריר ישראל במרוקו.