"כשהנפת את התנ"ך מעל בימת האו"ם עשית קידוש ה' גדול"

שגריר ישראל באו"ם לשעבר דני דנון נפגש עם רבה הראשי של ירושלים הרב שלמה עמאר, שהחמיא לו על פעילותו באו"ם: "עשית דברים גדולים מאוד בפעילות שלך באו"ם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/23 19:28 ד בסיון התשפג

"כשהנפת את התנ"ך מעל בימת האו"ם עשית קידוש ה' גדול"
הרב עמאר ודני דנון, צילום: ללא

לקראת חג השבועות: יו"ר הליכוד העולמי ושגריר ישראל באו"ם לשעבר, ח"כ דני דנון ביקר היום (ד') במעונו של רבה של ירושלים, הראשון לציון, הרב שלמה עמאר שליט"א וקיבל ברכה לקראת חג השבועות שיחול ביום שישי הקרוב. 

הרב החמיא לשגריר על פעילותו באו"ם כשאמר  "עשית קידוש ה' גדול כאשר הנפת את ספר התנ"ך מול כל שגרירי העולם, על מנת להבהיר שהזכות שלנו על ארץ ישראל נובעת בראש ובראשונה מכך שהקב"ה העניק לנו את הארץ הזו" לסיום הרב בירך את חבר הכנסת "עשית דברים גדולים מאוד בפעילות שלך באו"ם ואתה ממשיך לעשות דברים חשובים היום בכנסת. מחזק את ידך"

דני דנון בישיבה מקריא מתנ"ך את זכויותיה של מדינת ישראל ביהודה ושומרון

דני דנון בישיבה עם התנ"ך צילום: דוברות שגרירות ישראל באו"ם

דנון הודה לרב על הדברים והחמיא אף הוא לרב כשהגדיר אותו כאחד מעמודי התווך של עולם התורה. חבר הכנסת הזכיר את אירועי התקופה האחרונה כשאמר, "לצערי בימים האחרונים הציבור החרדי ועולם התורה חווה מתקפה פרועה ומשולחת רסן. גורמים שונים עושים הכל כדי לפלג ולשסות". לסיום הבטיח לרב כי והוא וחבריו לא יאפשרו לציבור החרדי להיפגע, "הציבור החרדי הם אחינו. זה הזמן להרבות אחדות ואהבת חינם ולהחזיר את הלכידות והסולידריות לחברה הישראלית".