"נהג בזמן פסילה": נעצר רוכב האופנוע שפגע בשוטרת בירושלים

נתפס רוכב האופנוע שפגע בשוטרת תנועה במהלך פעילות אכיפה בצפון ירושלים | החשוד נעצר על ידי השוטרים ומחר יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/23 16:54 ב בסיון התשפג

"נהג בזמן פסילה": נעצר רוכב האופנוע שפגע בשוטרת בירושלים
צילום: דוברות המשטרה

בפעילות אכיפה של שוטרי התנועה במחוז ירושלים שהתקיימה אתמול (א') בשכונת פסגת זאב, שוטרת שפעלה במקום, הבחינה באופנוע שביצע עבירה תעבורתית כשחצה את הצומת באור אדום וסימנה לרוכב האופנוע לעצור בצד הדרך. רוכב האופנוע הבחין בשוטרת, לא נענה לקריאתה לעצור והחל להימלט מהמקום תוך שהוא פוגע בשוטרת. היום רוכב האופנוע נעצר על ידי המשטרה.

רוכב האופנוע, בן 21 ממזרח ירושלים, נהג בזמן פסילה

כתוצאה מהפגיעה, השוטרת נפגעה באורח קל (עפ"י גורמי רפואה) ופונתה לקבלת טיפול רפואי, ורוכב האופנוע נמלט מהמקום. כוחות משטרה נוספים של מחוז ירושלים הגיעו במהירות למקום, החלו בבדיקת נסיבות המקרה וסריקות אחר החשוד במעשה.

שוטרת ארכיון צילום: Nati Shohat/Flash90

כאמור, שוטרי התנועה של מחוז ירושלים, פתחו בחקירה והצליחו להתחקות אחר רוכב האופנוע החשוד במעשה. מהחקירה במשטרה עלה כי רוכב האופנוע, בן 21 ממזרח ירושלים, נהג באופנוע בזמן פסילה. היום, בפעילות חקירתית, שוטרי התנועה עצרו את החשוד במעשה והוא הועבר לחקירה במשטרה.  החשוד שנעצר על ידי השוטרים, יובא מחר לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו.