תושב ירושלים מואשם בביצוע עבירות מין חמורות בילדים

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ישראל אייזנבאך, תושב העיר כבן 40, שהפר צו פיקוח האוסר עליו ליצור קשר עם קטינים וביצע בהם מעשים מגונים

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/23 13:49 ב בסיון התשפג

תושב ירושלים מואשם בביצוע עבירות מין חמורות בילדים
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

כתב אישום חמור: פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום (ב') לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ישראל אייזנבאך, תושב העיר כבן 40, שנהג בלי רישיון נהיגה ברחבי הארץ, במטרה למצוא קטינים ולבצע בהם מעשים מגונים. הנאשם שהפר צו פיקוח האוסר עליו ליצור קשר קטינים, ניסה לגרום לחמישה ילדים להתקרב אליו וביצע מעשים מגונים בשניים מהם.

ניסה לגרום לחמישה קטינים להתקרב אליו

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ישי זיגמן, הנאשם שהינו עבריין מין בפיקוח הפר צו שאוסר עליו להתחבר או לשהות במחיצת קטינים. במהלך החודש האחרון נהג הנאשם ברכבו, כשהוא לא מחזיק ברישיון נהיגה, וניסה בדרכים שונות לגרום לחמישה קטינים כבני שבע עד עשר להתקרב אליו. בשני מקרים ביצע מעשים מגונים בשניים מהקטינים.

אילוסטרציה

אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

הקטין סירב לעלות לרכב והחשוד תקף אותו 

באחד המקרים, עצר הנאשם את רכבו בסמוך לאחד הקטינים וביקש ממנו לעלות לרכבו תוך שהוא מנסה לפתות אותו בתירוצים שונים. הקטין סירב ובתגובה לכך הנאשם יצא מרכבו, אחז את הקטין וביצע בו מעשה מגונה. לאחר מכן המשיך הנאשם לצעוד עם הקטין לכיוון ביתו, אז הבחין באביו של הקטין ונמלט מהמקום.

הפרקליטות מסרה בעקבות האירועים כי היא "מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, וכן מבקשת לחזק את הקטינים ומשפחותיהם שחשפו את המעשים שביצע בהם הנאשם והובילו למעצרו".