בשורה לסובלים מהפקקים בגוש עציון: המחסום הבעייתי יעבור שינוי דרמטי

שר האוצר והשר במשרד הביטחון בצלאל סמוטריץ' הפתיע את הנוכחים בכנס ההנהגות ה-6 של מועצת גוש עציון, ובישר כי מחסום מזמוריה ישודרג ותפתח עמדת בידוק נוספת שתקל על העומסים במקום

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/05/23 13:46 כו באייר התשפג

בשורה לסובלים מהפקקים בגוש עציון: המחסום הבעייתי יעבור שינוי דרמטי
צילום: CC BY-SA 4.0 ויקיפדיה

בשורה לתושבי מזרח גוש עציון, היום (ד') הפתיע שר האוצר את הנוכחים בכנס ההנהגות ה-6 של מועצת גוש עציון, כאשר הודיע לנוכחים כי העבודות במחסום מזמורייה  - מעבר הר חומה, יחלו בקרוב ממש, "עשינו עבודה יחד עם שר הביטחון ואנשי משרדו שבו יועברו 160 מיליון שח לכמה מעברים בעיתיים ומזמוריה זה אחד מהם, ועד אמצע החודש הבא עמדת הבידוק תזוז אחורה ותפתח עמדה נוספת, ובמקביל מתחילים בינוי שיקח שנה וחצי", אמר השר.

צילום: דוברות מועצת גוש עציון

סמוטריץ' הודה לראש המועצה שלמה נאמן שלא הרפה מהנושא, מול שר הביטחון ומשרד הביטחון ומולו.

פתרון משמעותי לסובלים מהפקקים 

מחסום מזמורייה ממוקם על כביש 398 סמוך לשכונה הירושלמית הר חומה ומשמש את תושבי היישובים במזרח גוש עציון - תקוע, כפר אלדד, נוקדים, פני קדם ועוד. תושבי היישובים באזור סובלים מדי בוקר וערב מפקקים ארוכים כתוצאה מהמחסום שכולל רק מסלול אחד והגודש שנוצר כתוצאה מהבידוקים.

סמוטריץ

סמוטריץ צילום: דוברות מועצת גוש עציון

ראש המועצה בירך: "יקדם את ההתיישבות במזרחו של גוש עציון"

ראש מועצת גוש עציון ויו"ר מועצת יש"ע שלמה נאמן⁩:   "לאחר עבודה רציפה של שנים, אנחנו מודים בראש ובראשונה  לשר הביטחון יואב גלנט שעמל על התכנית הזו וכן לשר במשרד   הביטחון בצלאל סמוטריץ', שבמהלך כנס הנהגות ה-6 של מועצת גוש עציון בישר לנו את דבר הסיכום החשוב שישפר את חיינו ויקדם את ההתיישבות במזרחו של גוש עציון".