"תודה רבה הרב גפני": תקציב המדינה בצעד משמעותי

לאחר דיונים ארוכים תקציב המדינה התקדם לאישור סופי, לאחר שוועדת הכספים סיימה את דיונה ואישרה את החוק, יו"ר הוועדה בירך על האישור וזכה לעידוד גם משר האוצר בצלאל סמוטריץ'

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/05/23 17:09 כה באייר התשפג

"תודה רבה הרב גפני": תקציב המדינה בצעד משמעותי
גפני עם סמוטריץ', צילום: יונתן סינדל/פלאש90

לאחר דיונים ארוכים ועדת הכספים בראשות ח"כ משה גפני השלימה היום (ג') את דיוניה ואישרה את הצעת חוק התקציב וחוק ההסדרים לשנים 2023 - 2024. תקציב המדינה יעמוד על סך 484 מיליארד ₪ לשנת 2023, ו514 מיליארד ₪ לשנת 2024. בשבוע הבא תתכנס מליאת הכנסת לאישור התקציב בקריאה השנייה והשלישית.

גפני "אני שמח שאחרי זמן יש תקציב למדינת ישראל"

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני צייץ בחשבון הטוויטר שלו על ההישג "אני מודה לכל מי שעסק בנושא התקציב זמן רב עם קושי גדול מבחינת לוחות הזמנים", פתח גפני והודה לוועדות השונות, וכן לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' על שיתוף הפעולה. עוד הודה ליו"ר הקואליציה ח"כ אופיר כץ, למרכז הקואליציה ולחברי הקואליציה בוועדה ולחברי האופוזיציה שעשו את מלאכתם נאמנה לדבריו. לסיום אמר, "אני שמח שאחרי זמן יש תקציב למדינת ישראל, יש לכך חשיבות עצומה לחברה ולכלכלה בישראל".

"תודה רבה הרב גפני"

https://twitter.com/KnessetT/status/1658452685220085764?s=20

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' שיתף את ציוצו של גפני ואמר "תודה רבה הרב גפני! ממרום ניסיונך ארוך השנים הובלת את דיוני הוועדה לאישור התקציב וחוק ההסדרים בנחישות, במקצועיות ובשיתוף פעולה מצוין לטובת מדינת ישראל ואזרחי ישראל."