הרמטכ"ל ביקר בירושלים: אומנם היום אני לא גר בעיר- אבל אני ירושלמי

עיריית ירושלים אירחה אתמול את חברי פורום המטה הכללי של צה"ל ביום עיון חגיגי לכבוד "יום ירושלים" | משה ליאון: "עם ישראל בכלל ותושבי ירושלים בפרט, חייבים בהכרת הטוב, תודה והערכה גדולה לחיילי וחיילות צה"ל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/05/23 10:23 כה באייר התשפג

הרמטכ"ל ביקר בירושלים: אומנם היום אני לא גר בעיר- אבל אני ירושלמי
פורום מטכ"ל הגיע לישיבה חגיגית בעיריית ירושלים, צילום: ארנון בוסאני

פורום מטכ"ל הגיע לישיבה חגיגית בעיריית ירושלים: ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אירח אתמול (ג') את חברי פורום המטה הכללי של צה"ל, בראשות הרמטכ"ל, רא"ל הרצי הלוי לישיבה חגיגית לכבוד יום ירושלים באולם מועצת העיר ירושלים.

בישיבה אמר ראש העיר ירושלים, משה ליאון, כי "עם ישראל בכלל ותושבי ירושלים בפרט, חייבים בהכרת הטוב, תודה והערכה גדולה לחיילי וחיילות צה"ל ולמפקדיו, אשר עושים לילות כימים למען ביטחון המדינה ותושביה", והזכיר כי "רק לפני ימים בודדים נחשפנו כולנו לטפח מיכולתו המופלאה של צה"ל.  אנו מברכים את חברי פורום מטכ"ל, את הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי, ואת כלל חיילי וחיילות צה"ל בברכת העיר ירושלים".

פורום מטכ"ל הגיע לישיבה חגיגית בעיריית ירושלים

פורום מטכ"ל הגיע לישיבה חגיגית בעיריית ירושלים צילום: ארנון בוסאני

הרמטכ"ל, רב אלוף הרצי הלוי, אמר במפגש: "אני רוצה להודות לך ראש העיר ולעיריית ירושלים שאתם מארחים את כל פורום מטכ"ל, ביום עיון לכבוד יום ירושלים. יש לי הערכה רבה מאוד לעיריית ירושלים על העשייה שלה עבור העיר". עוד אמר הרמטכ"ל: "פיקוד המרכז יחד עם משטרת ישראל והשב"כ עוסקים בביטחון סביב העיר, לירושלים יש השפעה ביטחונית גדולה. אני ירושלמי - אומנם היום אני לא גר בעיר, אבל עדיין מרגיש גאווה גדולה".