ברוך דיין האמת: נפטר העיתונאי הוותיק יצחק נחשוני

בגיל 69 ולאחר מאבק ממושך במחלה הלך לעולמו העיתונאי החרדי יצחק נחשוני, שהיה לראשון החיילים החרדים בגלי צה"ל

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/23 08:30 כד באייר התשפג

ברוך דיין האמת: נפטר העיתונאי הוותיק יצחק נחשוני
ברוך דיין האמת, צילום: shutterstock

יצחק נחשוני, עיתונאי חרדי, ולשעבר עורך העיתון "מרכז העניינים", הלך הבוקר (ב') לעולמו לאחר מאבק במחלה והוא בן 69. בניו של נחשוני הם העיתונאי קובי נחשוני, והמוזיקאי אהרלה נחשוני, ואחיו של הרב משה נחשוני רב העיר ראשון לציון.

מהעבודה עם הרב בני ואמונה אלון ועד למהדורת הבוקר של קול ברמה 

נחשוני ז"ל כתב בצעירותו בעיתון "בעצם" שפנה לנוער הדתי לאומי, יחד איתו כתבו בעיתון בין השאר חיים זיסוביץ, השר לשעבר הרב בני אלון ז"ל ומי שלימים היתה אשתו - אמונה אלון. בהמשך השתלב נחשוני בתכניות של מחלקת המסורת ברדיו קול ישראל והיה מעורכי "מצעד הזמירות החסידי".

את שירותו הצבאי עשה בגלי צה"ל, והיה לחרדי הראשון שעובר את הבחינות והמיונים לתחנה הצבאית. במשך 8 שנים שימש ככתב וכעורך בתחנה הצבאית, ובמקביל היה דובר הרבנות הצבאית.

בשנת 1983 הקים יחד עם ישראל קצובר את השבועון "יום השישי" שנחשב לפורץ דרך בתחומו והופיע עד לשנת 2001. נחשוני היה גם מעורכי התכניות ברדיו קול חי במשך כמה שנים, וכן ערך את השבועונים של הרב אמנון יצחק "ארבע כנפות" ו"שופר ניוז", וכן כתב טורי אקטואליה באתר בחדרי חרדים. בהמשך הגיש נחשוני את התכנית "מדינה בתוך מדינה" ברדיו קול חי. ערך את העיתון מרכז העניינים בין השנים 2010 - 2021. ביולי 2021 פורסם כי יצטרף לצוות הפרשנים של עיתון "משפחה", וכן הגיש יחד עם איש התקשורת נועם זיגמן את מהדורת הבוקר בקול ברמה.