מעשים מגונים בילדה ששיחקה בג'ימבורי - נגזר עונשו של משה הלחמי

הנאשם הגיע לקניון מלחה והסתובב דקות ארוכות באזור הג'ימבורי ובמתחם האוכל הסמוך. אז הוריד את סנדליו, נכנס לג'ימבורי ובחן את הילדים המשחקים שם. בהמשך עלה הנאשם לקומה השלישית, שם שיחקו תאומים כבני 3.5, וביצע בקטינה מעשים מיניים

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/05/23 16:49 כג באייר התשפג

מעשים מגונים בילדה  ששיחקה בג'ימבורי - נגזר עונשו של משה הלחמי
ילדה בג'ימבורי, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר על משה הלחמי, שהודה והורשע, במסגרת הסדר טיעון, במעשה מגונה בקטינה כבת 3.5 בקניון מלחה בירושלים בחודש אוגוסט האחרון, 38 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי כספי בסך 30,000 שקלים לנפגעת העבירה, סכום שיסייע לפעוטה לקבל טיפולים רגשיים בעקבות המעשה. 

על פי עובדות כתב האישום, הנאשם הגיע לקניון מלחה והסתובב דקות ארוכות באזור הג'ימבורי ובמתחם האוכל הסמוך. אז הוריד את סנדליו, נכנס לג'ימבורי ובחן את הילדים המשחקים שם. בהמשך עלה הנאשם לקומה השלישית, שם שיחקו תאומים כבני 3.5, וביצע בקטינה מעשים מיניים. הקטינה סיפרה לאימה את שאירע והאם החלה לחפש את הנאשם בעודו ממשיך להסתכל על הילדים בקומה השנייה בג'ימבורי. עד אשר קלט שהאם מחפשת אותו, לקח את סנדליו וברח מהמקום. במסגרת הסדר הטיעון ביקשה פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), באמצעות עו"ד דולי מזעל, לגזור על הנאשם 38 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי כספי בסכום של 30,000 שקלים לנפגעת העבירה.


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368