ביתו של בכיר הג'יהאד שחוסל - על חורבות היישוב קטיף

מפונה היישוב "קטיף", צוריאל חלמיש, זיהה כי המחבל עלי ע'אהלי שחוסל על ידי כוחות צה"ל התגורר בשטח "קטיף" לשעבר | השרה סטרוק: "כל מקום שאנחנו נסוגים ממנו הופך להיות בסיס טרור נגדנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/05/23 14:21 כא באייר התשפג

ביתו של בכיר הג'יהאד שחוסל - על חורבות היישוב קטיף
בית המחבל , צילום: קרדיט: Google Earth ומועצת יש״ע.

במסגרת מבצע "מגן וחץ", עלי ע'אהלי, בכיר הג'יהאד חוסל אמש בביתו, שנבנה על פרויקט היישוב קטיף, צוריאל חלמיש שהתגורר בקטיף זיהה היום (ו') את המיקום בתמונה שפורסמה. שלמה נאמן, יו"ר מועצה אזורית גויש עציון ויו"ר מועצת יש"ע אמר בתגובה לכך: "עוד תג מחיר כבד שמדינת ישראל משלמת בעקבות עוולת הגירוש מגוש קטיף".

השרה סטרוק: "כל מקום שאנחנו נסוגים ממנו הופך להיות בסיס טרור נגדנו"

בתוך כך, שרת ההתיישבות אורית סטרוק התראיינה אתמול לכאן רשת ב', ודיברה על הקשר בין המתיחות הביטחונית בדרום לבין פינוי גוש קטיף. במהלך הריאיון טענה כי בעתיד לישראל ככל הנראה לא תהיה ברירה - אלא לחזור לעזה: "יש היום קונצנזוס רחב מאוד שאסור להמשיך לסגת מאוד מקומות, משום שכל מקום שאנחנו נסוגים ממנו הופך להיות בסיס טרור נגדנו", אמרה השרה.

"רסיס ברכב שלי"

רסיס פגע ברכבה של השרה אורית סטרוק צילום: ללא

"אני לא חושבת שעם ישראל נמצא שם כרגע מבחינה תודעתית, ולכן זה לא יקרה לא היום ולא מחר בבוקר", הבהירה סטרוק לגבי חזרה לעזה, אבל יחד עם זאת טענה: "בהסתכלות ארוכת טווח - אני מניחה שלא תהיה ברירה אלא לעשות את זה".