ח"כ סעדה ביקר בעיר הדרומית: "משימה חשובה של מדינת ישראל"

חבר הכנסת משה סעדה ביקר בערד ונפגש עם מנהלי גרעין בני עקיבא במקום: "התרשמתי מהקהילה, צריך להמשיך וליישב את הנגב ומקום כמו ערד הוא בהחלט התגשמות החזון של מייסדי המדינה" 

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/05/23 10:27 כא באייר התשפג

ח"כ סעדה ביקר בעיר הדרומית: "משימה חשובה של מדינת ישראל"
ביקור ח"כ סעדה בערד, צילום: ללא

חבר הכנסת משה סעדה הגיע אתמול (ה') לביקור בעיר ערד, במהלך הביקור נפגש חבר הכנסת סעדה עם דובי חלקיה מנהל גרעין בני עקיבא בעיר ויחד עם משפחות נוספות ערכו סיור בעיר, ח"כ סעדה קיבל סקירה מלאה על העיר ועל התפתחות הגרעין בעיר.

"ההתיישבות בנגב הייתה ותמיד תהיה משימה חשובה"

סעדה אמר כי הוא נפעם מהקהילתיות של המקום, "מצאתי כאן חבר'ה מרשימים מאוד, וקהילה שיש בה הכל, מחינוך ציוני דתי איכותי ועד נוף מהפנט שאי אפשר להוריד ממנו את העיניים", אמר, והוסיף: "ההתיישבות בנגב הייתה ותמיד תהיה משימה חשובה של מדינת ישראל ואני שמח לראות שיש כאן קהילה שמגשימה את החזון הזה של יישוב הנגב" סעדה ציין לטובה את התשתיות במקום ואת דרכי ההגעה לעיר שבעבר היו רעועות והיום הן חדשות וחזקות. 

ביקור ח"כ סעדה בערד

ביקור ח"כ סעדה בערד צילום: ללא

""אנחנו מזמינים את עם ישראל להגיע ולבקר בערד"

דובי חלקיה מנהל גרעין בני עקיבא הביע את הערכתו לעבודתו של סעדה ושיבח את מרצו לפעול לטובת האזרחים: "אני שמח שאלו הנציגים שלנו בכנסת ישראל, חבר הכנסת סעדה זכה 'לטעום' מהיופי של ערד וממוסדות החינוך של הציונות הדתית כאן, הוא התרשם מאוד מהצמיחה של בני הציונות הדתית כאן". עוד אמר: "אנחנו מזמינים את עם ישראל להגיע ולבקר בערד ואולי לקבוע כאן את מקום המגורים, אנחנו נהנים כאן מחיי קהילה כמו של יישוב אבל עם איכות חיים של עיר".