גל הפשיעה נמשך: אם לבן 5 נרצחה בחיפה

חנאן אבו חיט, בת 24, נרצחה ברכבה בעיר חיפה, מטרים ספורים מביתה. במשטרה החלו בחקירת האירוע. "הייתה עם פציעות חודרות, ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו לא ניתן היה להציל אותה ונאלצנו לקבוע את מותה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/23 07:42 יז באייר התשפג

גל הפשיעה נמשך: אם לבן 5 נרצחה בחיפה
זירת הרצח בחיפה, צילום: דוברות משטרה

חנאן אבו חיט, צעירה בת 24 ואם לילד בן 5, נורתה למוות הלילה (בין ראשון לשני) ברחוב אחד העם בחיפה בסמוך לביתה, בעת שישבה ברכבה. צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו אותה ללא סימני חיים וקבעו את מותה. כוחות המשטרה החלו בסריקות אחר החשוד ברצח, לצד איסוף ממצאים מהזירה.

בשעה אחת לפנות בוקר, התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב כרמל, על צעירה מחוסרת הכרה בארוע אלימות, ברחוב אחד העם  בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א דייוחו על צעירה כבת 24 ללא סימני חיים וקובעים את מותה. 

"לצערנו לא ניתן היה להציל אותה"

חובש בכיר במד"א שבח רוטנשטרייך סיפר כי, "כשהגענו למקום ראינו צעירה כבת 24 מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק, היא הייתה עם פציעות חודרות, ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו לא ניתן היה להציל אותה ונאלצנו לקבוע את מותה". המשטרה פתחה בחקירת האירוע, שוטרי מרחב כרמל פתחו בסריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה ע"י חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה.

אבו חיט היא הקרבן ה- 73 לפשיעה במגזר הערבי

אבו חיט היא הקרבן ה- 73 לפשיעה במגזר הערבי בשנה החולפת, והאישה ה- 13 שנרצחה בישראל מאז תחילת השנה.  אתמול הובא למנוחות דיאר עומרי בן ה19, מהכפר סנדלה שבגלבוע, לאחר שנורה למוות בכניסה ליישוב גן נר כתוצאה מוויכוח בכביש שהדרדר לאלימות קיצונית. זמן קצר קודם לכן גבר כבן 30 נורה למוות בעכו.