כתב אישום: התבקש להנמיך את המוזיקה והורה לכלבה שלו להרוג את השכנה

גבר בן 46 התבקש על ידי שכנתו להנמיך את המוזיקה, ובתגובה ניסה לשסות בה את כלבתו והורה לכלבה להרוג אותה | בסוף השבוע הוגש כתב אישום נגד החשוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/05/23 12:43 טז באייר התשפג

כתב אישום: התבקש להנמיך את המוזיקה והורה לכלבה שלו להרוג את השכנה
הכלבה של החשוד, צילום: דוברות המשטרה

בתחילת השבוע שעבר פתחה משטרת בחקירה לאחר שהתקבל דיווח על ניסיון תקיפה של תושבת טירת כרמל ואיומים. הסיפור החל ביום ראשון שעבר, 30 באפריל לאחר שהחשוד השמיע מוסיקה בעוצמה גבוהה. שכנתו ניגשה אליו וביקשה ממנו להנמיך את המוסיקה.

החשוד כיבה את המוסיקה ובתגובה שחרר את כלבתו מסוג רועה גרמני כשהיא ללא רצועה וללא זמם לעבר הקורבן וצעק לעברה "kill her". שוטרי תחנת טירת כרמל בשת"פ פיקוח עירוני שהוזעקו למקום עצרו את החשוד, תושב המקום בן 46, לחקירה בתחנת המשטרה. 

רועה גרמני |

רועה גרמני | צילום: shutterstock

אי נקיטת אמצעי זהירות בחיה, איומים וניסיון תקיפה הגורמת חבלה של ממש

מהחקירה עולה כי הקורבן, מתגוררת בשכנות לחשוד, כאשר החשוד השתלט על חלקה בחצר המשותפת והקים עליה יריעות בד, שם הוא שוהה במתחם על בסיס יום יומי, משמיע מוסיקה בעוצמה גבוהה ומפריע את מנוחתם של דיירי הבניין. 

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ובסוף השבוע הגישה נגדו חטיבת התביעות כתב אישום בגין עבירות של התנהגות פרועה במקום ציבורי, אי נקיטת אמצעי זהירות בחיה, איומים וניסיון תקיפה הגורמת חבלה של ממש. כמו כן הוגשה בקשה למעצרו של החשוד עד תום ההליכים נגדו.