נהגי אגד טענו לאלימות והשביתו סניפים בירושלים, בחיפה וברחובות

השביתה החלה בשעה 04:30 בהוראת ועד העובדים הארצי וההסתדרות, בטענה שהנהלת החברה לא עושה די כדי למנוע אלימות נגד נהגים | אגד: "מדובר בהתנהגות פרועה, חסרת אחריות ובריונית של הסתדרות העובדים הכללית ושל ועד עובדי אגד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/05/23 08:49 טז באייר התשפג

נהגי אגד טענו לאלימות והשביתו סניפים בירושלים, בחיפה וברחובות
ארכיון | , צילום: Hadas Parush/Flash90

סניפי אגד בתלפיות בירושלים, נווה שאנן בחיפה ורחובות הושבתו הבוקר (א') למספר שעות על ידי הנהגים במחאה על האלימות נגדם. השביתה החלה בשעה 04:30 בהוראת ועד העובדים הארצי וההסתדרות.

"אי אפשר להישאר אדישים לחוסר הטיפול של ההנהלה למקרי האלימות נגד הנהגים"

בהודעת ההסתדרות נכתב: "בשל מספר מקרי אלימות כלפי נהגים שנוהגים בקווים שיוצאים מתחנות אלו בשבועות האחרונים, נערכו בין השעות 04:30 ל-05:30 ישיבות הסברה של ראשי הוועד עם הנהגים". החל מ-06:45 שבו הנהגים לעבודתם באופן הדרגתי. "אנחנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה לנוסעים. אך יחד עם זאת אי אפשר להישאר אדישים לחוסר הטיפול של ההנהלה למקרי האלימות נגד הנהגים ובשורה של נושאים".

מאגד נמסר: "מדובר בהתנהגות פרועה, חסרת אחריות ובריונית של הסתדרות העובדים הכללית ושל ועד עובדי אגד, שבחרו ללא כל התראה לפגוע ברבבות נוסעים בבוקר העמוס בשבוע ללא כל סיבה הגיונית הנראית לעין. אנו פועלים בכל המישורים לבלום את הפגיעה הבלתי נסבלת בציבור נוסעי אגד".