"לא לטבול במקווה" השר אליהו תוקף את הרבנית פיוטרקובסקי: "אותה שיטה של כאוס"

לאחר שקראה הרבנית למרד נשים עד למיגור האלימות נגדן והציעה גם שלא יילכו לטבול במחאה, תוקף שר המורשת את דבריה וטוען: "קריאה ציבורית לפגוע בדברים שהם קודש, השמאל הסרוג לומד היטב מהפרוגרסיביים"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 05/05/23 10:43 יד באייר התשפג

השר אליהו תוקף את הרבנית פיוטרקובסקי: "אותה שיטה של כאוס"
השר אליהו, "השמאל הסרוג לומד היטב מהפרוגרסיביים", צילום: Yonatan Sindel/Flash90

תוקף את עמדת הרבנית: לאחר התבטאותה של הרבנית מלכה פיוטרקובסקי אתמול (ה') בה אמרה כי נשות ישראל צריכותלפתוח במרד, עד למיגור האלימות נגדן ואף הציעה כי יפסיקו לטבול במקווה, מגיב לדברים השר עמיחי אליהו ותוקף את דבריה של הרבנית. בטוויטר טוען השר כי הדברים הם "אותה שיטה של כאוס כמו בקמפיין 'יום הזיכרון'".

"נכונות וקריאה ציבורית לפגוע בדברים שהם קודש"

בתחילת דבריו כותב השר אליהו: "מלכה פיוטרקובסקי ודאי לא אחת שמייצגת את הציונות הדתית הנורמטיבית. יש בהחלט חובה למנוע אלימות במשפחה וק"ו לצאת במלחמה למול אנסים. אבל הגישה של מלכה וחבריה היא אובדן דרך" הוא כותב ומוסיף: "זו אותה שיטה של כאוס כמו בקמפיין 'יום הזיכרון'. נכונות וקריאה ציבורית לפגוע בדברים שהם קודש כמו זכר חללי צה"ל, מסחר בסרבנות, ובמקרה הזה לפגוע במקדש האהבה בין בני זוג".

השר אליהו מסיים ומאשים את הרבנית יוטרקובסקי ב"חוסר אחריות, ונכונות לפרק את העולם כי מישהו לא מסכים עם הדרך שלהם להוביל תיקון". הוא מסיים וכותב: "השמאל הסרוג לומד היטב מהפרוגרסיביים".

הרבנית מלכה פיוטרקובסקי

הרבנית מלכה פיוטרקובסקי צילום: Oren Nahshon / FLASH90

"לא ללכת לטבול במקווה, עד שאין פה מסורבת גט"

אתמול כאמור, אמרה הרבנית: "אני חושבת שרק מרד נשים כולל, לטובת אחיותינו, כל אחת במצוקה שלה, מרד נשי, למשל - לא ללכת לטבול במקווה. לא ללכת לטבול במקווה, עד שאין פה מסורבת גט אחת. היה במאה ה-12 במצרים מרד נשים, שאמרו שאין דבר כזה, אני לא אקבל יחסי אישות עם בעלי עד שהבעלים פה דואגים שסרבן הגט ייתן לה גט. זה צריך להיות מרד חברתי, הלוואי שגברים יצטרפו אליו, אבל בוודאי של נשים".

צילום: צילום מסך

האזינו לרבנית מלכה פיוטריקובסקי בתכניתם של רוני קובן ועמרי אסנהיים, "כאן רשת ב":