בעקבות הקריאות להחרים את "אנג'ל": סרטון התגובה של ליברמן

יו"ר ישראל ביתנו שמע את קריאות מנהיגי הציבור החרדי להחרים את מאפיית "אנג'ל", והלך לקנות חלות: "לא נאפשר לעסקנים החרדים לפגוע בפרנסה של אזרחי ישראל"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 04/05/23 21:14 יג באייר התשפג

בעקבות הקריאות להחרים את "אנג'ל": סרטון התגובה של ליברמן
ליברמן קונה חלות | , צילום: צילום מסך טיקטוק

השר לביטחון הפנים לשעבר ויו"ר דירקטוריון מאפיית "אנג'ל" בהווה, עמר בר-לב, הגיע היום לבני ברק במסגרת אחת ההפגנות נגד הרפורמה במערכת המשפט שהתקיימה בעיר החרדית, ותיעד את עצמו מפגין מול ביתו של מנהיג הציבור הליטאי, הרב גרשון אדלשטיין. בתגובה, נבחרי הציבור החרדים ואזרחים רבים קראו להחרים את אנג'ל. יו"ר ישראל ביתנו, חבר הכנסת אביגדור ליברמן, הגיב לקריאות הללו.

בסרטון שפרסם בחשבון הטיקטוק שלו, נראה ליברמן כמי שקונה חלות ארוזות בחנות של "אנג'ל": "בדרך חזרה הביתה עצרתי לקנות חלות לשבת במאפיית אנג'ל", הסביר ליברמן בטוויטר. "למיטב ידיעתי, מדינת ישראל עדיין מוגדרת דמוקרטית ולאנשים מותר להביע את עמדותיהם. לא נאפשר לעסקנים החרדים לפגוע בפרנסה של אזרחי ישראל". 

ליברמן קונה חלות: 

@avigdor.liberman בדרך חזרה הביתה עצרתי לקנות חלות לשבת במאפיית אנג׳ל. לא נאפשר לעסקנים החרדים לפגוע בפרנסה של אזרחי ישראל #חלות #אנגל #חרם #שבתשלום #שס #דרעי #עסקים #מאפיה ♬ I Can Feel It (Christmas Instrumental) - Nick Sena and Danny Echevarria

דרעי שיתף ציוץ הקורא לחרם

יו"ר ש"ס, אריה דרעי קרא היום להחרים את מוצריה של החברה לאחר ששיתף ציוץ של העיתונאי החרדי, יעקב ריבלין שקרא לציבור הליטאי להחרים את אנג'ל. "למה הוא לא הולך להפגין בירושלים מול בד"צ העדה החרדית שגם חבריה לא מתגייסים? כי אז הוא יאבד את ההכשר מחר בבוקר. אני קורא לכל חברי הליטאים (חסידים גם יכולים להצטרף למרות שלא הפגינו מול אדמו"ר) להחרים את אנג׳ל. לא חסרים תחליפי, כתב ריבלין.

צילום מסך טוויטר