החרדים זועמים על אנג'ל - דרעי שיתף קריאה לחרם על המאפייה

בעקבות השתתפותו של עמר בר-לב, בהפגנה מול ביתו של הרב אדלשטיין, החרדים קוראים להחרים את "מאפיית אנג'ל" בה הוא משמש כיו"ר הדירקטוריון | גפני: "צריך לשקול ברצינות האם אפשר לסמוך על הכשרות שלהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/05/23 14:37 יג באייר התשפג

החרדים זועמים על אנג'ל - דרעי שיתף קריאה לחרם על המאפייה
עמר בר-לב, צילום: Miriam Alster/Flash90

מארגני המחאה נגד הרפורמה המשפטית מקיימים  היום (ה') שורת הפגנות בכמה מוקדים ברחבי הארץ תחת הכותרת "יום השוויון הלאומי". בין המפגינים שהגיעו לבני ברק, נמצא גם חבר הכנסת לשעבר מטעם העבודה, עמר בר-לב, שתיעד את עצמו בהפגנה מול ביתו של מנהיג הציבור הליטאי, הרב גרשון אדלשטיין. בתוך כך, בחברה החרדית קוראים להחרים את "מאפיית אנג'ל", בה הוא משמש כיו"ר דירקטוריון. מאנג'ל נמסר: "אין תגובה".

תיכנס לרשימה השחורה? מאפיית אנגל

תיכנס לרשימה השחורה? מאפיית אנגל צילום: פלאש 90. אביר סולטן

גפני: "צריך לשקול ברצינות האם אפשר לסמוך על הכשרות שלהם"

גם יו"ר ש"ס, אריה דרעי הצטרף לקריאה להחרים את מוצריה של החברה לאחר ששיתף ציוץ של העיתונאי החרדי, יעקב ריבלין שקרא לציבור הליטאי להחרים את אנג'ל. "למה הוא לא הולך להפגין בירושלים מול בד"צ העדה החרדית שגם חבריה לא מתגייסים? כי אז הוא יאבד את ההכשר מחר בבוקר. אני קורא לכל חברי הליטאים (חסידים גם יכולים להצטרף למרות שלא הפגינו מול אדמו"ר) להחרים את אנג׳ל. לא חסרים תחליפי, כתב ריבלין.

צילום: צילום מסך

יו"ר ועדת הכספים, משה גפני, קרא לא לקנות מוצרים של חברת אנג'ל. "לעומר בר-לב ולאנג'ל אין כבוד לתורה. צריך לשקול ברצינות האם אפשר לסמוך על הכשרות שלהם. בר-לב לא מבין מה זה תורה ומה זה גדול בתורה וכל אחד צריך לעשות חשבון האם אפשר לקנות מהם מוצרי אכילה. אני בז לו! ומקווה שכל אחד יבין על מה ועל מי מדובר".