"שאיפה להרחבת הגיוון האנושי": מ"מ מפקד גל"צ מתכנן רפורמה

קורס עיתונאים נוסף של גלי צה"ל הסתיים ו-20 המסיימים מתחילים את דרכם בתחנה הצבאית. במהלך טקס הסיום חשף מ"מ מפקד התחנה דני זקן כי בקרוב תחל רפורמה בתהליכי המיון והקבלה לתחנה

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 03/05/23 19:34 יב באייר התשפג

"שאיפה להרחבת הגיוון האנושי": מ"מ מפקד גל"צ מתכנן רפורמה
ארכיון | , צילום: Moshe Shai/FLASH90

20 חיילים וחיילות סיימו הערב (ד') את קורס העיתונאים של גלי צה"ל. מסיימי הקורס מתחילים את דרכם בתחנה ועושים את צעדיהם הראשונים בעולם העיתונות. טקס סיום נערך בבית החייל בירושלים, סמוך לאולפני גל"צ בבירה, זאת כחלק מכוונה רחבה להעמיק את מעבר התחנה אליה ולהעלות נתח משמעותי יותר מעבודת התחנה לירושלים. 

"להנגיש את פעילות התחנה וחשיפתה לבני נוער מכל רחבי הארץ"

במהלך טקס הסיום שיתף מ"מ מפקד התחנה דני זקן את הנוכחים, בשורת מהלכים וחידושים שיבוצעו בתקופה הקרובה בפעילות התחנה, כשהעיקרי שבהם הוא: עבודת מטה מתקדמת על רפורמה בתהליכי המיון והקבלה לתחנה הצבאית. 

מטרתה של הרפורמה היא "להנגיש את פעילות התחנה וחשיפתה לבני נוער מכל רחבי הארץ והפריפריה החברתית והגאוגרפית בעיקרה, תוך שאיפה להרחבת הגיוון האנושי בשורותיה". במקביל, כך אמר, "יגובש קוד אתי חדש ועדכני, שיוטמע וייושם ממש בקרוב בשידורי גלי צה"ל וגלגלצ".

כמו כן, מ"מ מפקד התחנה הצהיר כי בקרוב יעלה לאוויר בשידורי גל"צ וגלגלצ, זמריר (ג'ינגל) חדש, שיכלול ציון מובהק גם לבנות המין החזק, כלשונו, החיילות. 

העיתונאי דני זקן מונה למפקד גל"צ

דני זקן | צילום: דוברת גל"צ-גלגלצ