אירוע קשה: אם ושני בניה הקטנים נרצחו, האב נעצר

בראאה ושני בניה הקטנים נרצחו בביתם בטייבה, ככל הנראה על ידי אב המשפחה. המשטרה עצרה את החשוד במעשה וחוקרת את האירוע | פראמאדיק מד"א: "המראה היה מזעזע ביותר. לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/05/23 07:25 י באייר התשפג

אירוע קשה: אם ושני בניה הקטנים נרצחו, האב נעצר
בית המשפחה בטייבה , צילום: דוברות המשטרה

אירוע קשה בטייבה: בראאה מסארוה ושני בניה הקטנים, אמיר ואדם, נרצחו הלילה (ב'), על פי החדש על ידי אב המשפחה. בשעה 02:34 בלילה התקבל דיווח על אישה ושני פעוטות שנפגעו באירוע אלימות בטייבה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה מצאו את האם, כבת 26, תינוק כבן חצי שנה ופעוט כבן שנתיים, ללא סימני חיים , וקבעו את מותם. שוטרי תחנת טייבה פתחו בחקירה במסגרתה עולה החשד כי אב המשפחה, כבן 30, דקר למוות את אשתו ובניו.

פאראמדיק מד"א מוחמד עראקי סיפר כי, "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע ביותר, ראינו אישה כבת 30 תינוק ופעוט מחוסרי הכרה, עם סימני אלימות, ביצענו בדיקות רפואיות וניסינו להציל אותם", לדבריו: "הם היו ללא סימני חיים ולצערנו, לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם של השלושה".

ניצב אבי ביטון קיים הערכת מצב מיוחדת בזירת הרצח

חוקרי הזיהוי הפלילי מבצעים איסוף ממצאים פורנזיים במסגרת החקירה, לבחינת הנסיבות. מפקד מחוז  מרכז - ניצב אבי ביטון, סיים כעת הערכת מצב מיוחדת בזירת הרצח בטייבה והטיל את החקירה הרגישה על היחידה ללוחמה בפשיעה  של מרחב שרון.

מסגרת הערכת המצב, סקרו בפניו  קציני החקירות, הזיהוי הפלילי ופיקוד התחנה והמרחב את הממצאים שנותחו עד כה, וכאמור בהתאם למורכבות התיק, הנחה מפקד המחוז כי החקירה תנוהל ביל"פ שרון, בסיוע מערכי החקירות המחוזיים.

רצח בטייבה

רצח בטייבה צילום: דוברות המשטרה

מיכל וולדיגר: "קורע את הלב בכל מצב ובכל מקום"

חברת הכנסת מיכל וולדיגר צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "אין ערבים ויהודים. רצח אכזרי של אישה ושני ילדיה קורע את הלב בכל מצב ובכל מקום. בלתי נתפס שברגע אחד בלי שום סימן, שני בנים לא ישובו לגן המשחקים, אמא לא תגשים את חלומותיה, נורא ואיום".

"מדינת ישראל חייבת להתעורר"

ערן צימרין, נשיא אל"י - האגודה להגנת הילד בתגובה לרצח האם וילדיה בטייבה: "זהו יום נוסף שאנו מתעוררים ושומעים על מקרה רצח קשה ומזעזע שהתרחש  בבית משפחה. בית, שאמור להיות מקום מוגן לכל אחד מאיתנו, אסור לו שיהפוך לזירת רצח. מדינת ישראל חייבת להתעורר ולהשקיע משאבים ומהלכים למיגור תופעת האלימות במשפחה על כל סוגיה. אנו באל"י - האגודה למען הילד, עושים ונעשה כל שביכולתנו כדי לעורר את המודעות לנושא מיגור האלימות במשפחה. במקביל,הצלחנו להקים שדולה בכנסת למען הגנת הילד, שתפעל  לקדם סוגיות רלוונטיות וכל מה שיסייע למגר ולהוקיע את תופעת האלימות במשפחה בישראל.