"איך מספידים תינוק"? | מעיין דומנוביץ ז"ל הובא למנוחות

מעיין דוד דומנוביץ' ז"ל, שנהרג בתאונת הדרכים הקשה בכביש 40, הובא למנוחות בבית העלמין בכפר עציון בזמן שהוריו עדיין מאושפזים בבית החולים | הסבא משה ספד: "איך מקיימים לוויה בלי הורים?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/04/23 11:23 ז באייר התשפג

"איך מספידים תינוק"? | מעיין דומנוביץ ז"ל הובא למנוחות
מעיין דומנוביץ' ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

בתאונת דרכים שהתרחשה ביום רביעי האחרון בכביש 40, נהרג מעיין דוד דומנוביץ' ז"ל בן השנה, שנסע יחד עם משפחתו מנוקדים שבגוש עציון לטיול יום העצמאות בדרום. מצבם של אבי המשפחה, אליה, ואורי בן ה-7 מוגדר קשה ומצבם של האם, אילה, והילדים, נטע ושחר בני ה- 6 וה-4 מוגדר בינוני. הלווייתו נערכה היום (ו') בבית העלמין בכפר עציון.

צילום: ללא

"איך מספידים תינוק בן 8 חודשים?"

סבו של מעיין, שלום דומנוביץ' ספד לו. "איך מספידים תינוק בן 8 חודשים? ואיך סבא שלו מספיד אותו? איך מקיימים לוויה בלי הורים? לי זה מזכיר את מות שני בני אהרון, נדב ואביהו. איך קיבל זאת אהרון? וידום אהרון. לעיתים השתיקה שמסמלת קבלה, היא כוח החיים".

צילום: אוראל לב ארי

סבו שלום הולנדר, אביה של אמו אילה, ספד למעיין. "אהבנו אותך בכל לבבנו ובכל מאודנו. היית לנו מעיין של חיים. כשעיניי פגשו את עיינך זה היה משהו מיוחד, המבט החודר. סבתא הייתה מתחזקת מלראות אותך. ולפתע המעיין יבש. אבל כולנו נתחזק מכוחות החיוך שנתת לנו. אנא תהיה מליץ יושר לכל משפחתנו, ובמיוחד לאבא אליה שמאוד מאוד אהב אותך"

הזמר משתף בכאב: "שבר גדול בא על משפחתי"

דודו של מעיין, הזמר והיוצר אביחי הולנדר, שיתף אתמול פוסט כואב בעמוד האינסטגרם בעקבות הטרגדיה המשפחתית. "אסון קרה ושבר גדול בא על משפחתי", פתח הולנדר את הפוסט, "אחייני המתוק והאהוב, מעיין, נהרג אתמול בתאונת דרכים. במהלך נסיעה לטיול משפחתי של יום העצמאות סטה רכב מהנתיב הנגדי והתנגש בהם חזיתית".