מנכ"ל ההייטק שהפגין נגד הרפורמה: "נאפשר את זה גם הערב"

אורי בן נר הודיע לעובדיו בחרת הייטק אותה הוא מנהל כי יאפשר למעוניינים לצאת מוקדם להפגנת הימין, והסביר: "כמו שאפשרנו לעובדים לצאת ולהפגין על חשבון החברה נגד המהפכה המשפטית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/04/23 16:38 ו באייר התשפג

מנכ"ל ההייטק שהפגין נגד הרפורמה: "נאפשר את זה גם הערב"
הפגנת הימין, צילום: ללא

אורי בן נר, מנכל חברת הייטק ישראלית מצליחה, שלח היום (ה') מכתב לעובדים שלו, בו כתב כי יאפשר לעובדים שרוצים להשתתף ב"הפגנת המיליון" לצאת מוקדם יותר מהעבודה. בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו הסביר כי כפי שאפשר זאת למפגינים נגד הרפורמה המשפטית, ראוי שיעשו זאת גם עבור תומכיה. 

"לא פשוט לנהל חברה בישראל בימים אלה"

בציוץ שפרסם כתב בן-נר: "כמו שאפשרנו לעובדים לצאת ולהפגין על חשבון החברה נגד המהפכה המשפטית, אנחנו נאפשר את זה גם הערב למי שמעוניין לצאת מוקדם וליסוע לירושלים", עוד כתב כי, "דעתי על המהפכה המשפטית ידועה לעובדי החברה אבל אני מאמין שזה הדבר הנכון לעשות. לא פשוט לנהל חברה בישראל בימים אלה. רוצה להאמין שאנחנו מצליחים לנווט את זה נכון בעזרת עמוד שדרה ערכי בהיר והרבה תחושות בטן".

הפגנת הימין: "בצד השני יש אנשים כואבים"

הפגנת הימין: "בצד השני יש אנשים כואבים" צילום: Gili Yaari/Flash90

"מי שמעוניין לצאת מוקדם יותר וללכת להפגין מוזמן לעשות זאת"

במייל ששלח לעובדים נכתב: "שלום לכולם, מקווה שהימים הלאומיים עברו עליכם ועליכן בצורה משמעותית. אני מניח שהדעה שלי על המהפכה המשפטית ידועה בצורה כזאת או אחרת לרובכם. ובכל זאת אני מאמין גדול בחופש הביטוי ובערכים דמוקרטיים, גם בהתנהלות שלנו כחברה במצב הזה".

"הערב תתקיים בירושלים הפגנת תמיכה ברפורמה וכמו שאפשרנו בעבר למי שרצה לצאת להפגין, גם הערב מי שמעוניין לצאת מוקדם יותר וללכת להפגין מוזמן לעשות זאת", כתב המנכ"ל. "מאחל לנו כמדינה ימים שקטים וחיוביים יותר. גאה להוביל חברה שגם בתוך הכאוס מסביב מצליחה לשמור על ערכים של כבוד הדדי, סובלנות ופתיחות". ח"כ אלמוג כהן הגיב: "בית ספר לניהול תקין בתקופות משבר, כל הכבוד אורי".