הקריאה של הרב טאו לתלמידים: "להפוך את סדרי העדיפויות"

בסרטון שמתפרסם היום, קורא הרב צבי טאו לציבור הרחב להגיע להפגנת המיליון שתתקיים מחר בירושלים. "הפגנה על ערכיה הפנימיים והישרים של האומה"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 26/04/23 14:24 ה באייר התשפג

הקריאה של הרב טאו לתלמידים: "להפוך את סדרי העדיפויות"
הרב טאו. , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הרב צבי טאו, נשיא ישיבת הר המור ומנהיגה הרוחני של מפלגת נעם, קורא לציבור הרחב להשתתף ב'הפגנות המיליון' שתתקיים מחר בירושלים. בסרטון שהתפרסם ברשת, אומר הרב טאו: "שמעתי בשמחה על ההתעוררות בקרב שלומי ישראל לעלות ולהפגין בירושלים השבוע, למחרת יום עצמאותינו".

הרב טאו מסביר בסרטון: "הקריאה שלנו איננה רק לתיקון משפטי מסויים, אלא להפוך את סדרי העדיפויות במדינת ישראל, ולהביא לכך שמדינתנו תהיה מונהגת על פי הערכים הפנימיים והישרים של האומה הישראלית".

עוד אמר הרב: "הרגש הבריא והטהור המאמין בתורתנו ובעמנו, אותו הזיק הפנימי שכל הגלים העכורים של תעמולת הפוסט מודרנה לא מצליחים לכבות ולהכהות, מפעם בלבבות של רבבות עמך בית ישראל ומבקש לצאת אל הפועל ולקרוא בשם שמים על המפעל הציוני".

הרב טאו קרא לציבור: "כולנו נקראים לחזק ולהצטרף אל ההתפרצות הטהורה הזאת ולהביע בקדושה ובטהרה את האמת הפשוטה והבסיסית הזאת, שהממשלה היא בשביל העם והעם הוא עם קדוש אשר שם ה' נקרא עליו ובעזרת ה' יערה עלינו הקב''ה רוח ממרום ואור חדש על ציון יאיר בקרוב. ויהי נעם ד' אלוקינו עלינו ומעשה ידינו כוננה עלינו ומעשה ידינו כוננהו".