הבן של טלי גוטליב עונה: "לפעמים אני איתך ולפעמים לא"

הבן של ח"כ טלי גוטליב הגיב באריכות לפוסט שלה נגד יהונתן גפן ז"ל, וניסה להציג לאמו נקודת מבט אחרת: "אני אינני מאמין שיש לגדף אדם, לא בחייו ובטח לא במותו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/04/23 09:50 ג באייר התשפג

הבן של טלי גוטליב עונה: "לפעמים אני איתך ולפעמים לא"
טלי גוטליב, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

טלי גוטליב פרסמה אתמול (א') פוסט בחשבון הפייסבוק שלה, בו התייחסה לסערה שעוררה כשהתבטאה נגד יהונתן גפן ז"ל, שנפטר בשבוע שעבר. בפוסט סיפרה על שיחה שניהלה עם בנה שלא הסכים עם דבריה בנושא, אולם לא התנצלה: "אל תדרשו ממני ואל תכפו עלי לראות באדם שאמר שזכותו לשנוא אותי ושכמותי סמל תרבות, כי אם תשאלו אותי אני אשיב".

בתגובה לדבריה, הגיב יהונתן בנה לפוסט, וכתב כי במקרה זה הוא אינו תומך בה: "לפעמים אמא יקרה אני איתך ולפעמים אני לא. מקרה זה הוא אחד מהם", כתב. "אני אינני מאמין שיש לגדף אדם, לא בחייו ובטח לא במותו, מר גפן היקר לא שותף לדעותיך ולא היה אדם שפוליטית את מחוברת אליו או בכלל היית מתחברת, על זה אין אנו חולקים".

יהונתן גפן

יהונתן גפן צילום: Tomer Neuberg/Flash90

"באת אלי והאזנו ביחד בפטיפון לכל התקליט של הכבש השישה עשר"

יהונתן הסביר לאמו כי יהונתן גפן נחשב לנכס צאן ברזל תרבותי והזכיר לה את הקשר של שניהם לשיריו: "זוכרת את הביקור שלך אצלי בבארי? בדירת חדר שלי בקיבוץ לפני כשנה שנה וחצי?" שאל. "באת אלי והאזנו ביחד בפטיפון שלי פעמיים ברצף לכל התקליט של הכבש השישה עשר, צד א וצד ב ושוב פעם ככה, נהנינו וחווינו"

יחד עם זאת הביע את תמיכתו בה: "אמא יקרה שלי, זכותך לדעותיך, זכותך להתבטא כראות עיניך, כל עוד את שלמה עם דבריך ומעשיך אני איתך ואתמוך בך לעד", כך כתב, והוסיף: "כמו שאני אוהב לעשות אני מצידי מציג זווית הסתכלות חדשה על סיטואציה, לעולם לא אתן על אדם אחר את דעתי בכוח, רק אציג מחשבה חדשה".