צפו "תוריד את הסכין": המשטרה פרסמה תיעוד בו נורה תושב נתניה

תושב נתניה נורה למוות אמש בידי שוטרים לאחר שטענו כי הוא רץ לעברם כשבידו סכינים | בעקבות טענות המשפחה נגד המשטרה, פורסם תיעוד בו נראה החשוד מאיים על השוטרים

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/04/23 22:03 א באייר התשפג

"תוריד את הסכין": המשטרה פרסמה תיעוד בו נורה תושב נתניה
צילום: דוברות המשטרה

שוטרי תחנת נתניה נקראו אמש (מוצאי שבת) לאירוע חשד לאלימות במשפחה, בו על פי החשד, בן תקף את אמו והתבצר במקום, תוך ניפוץ שמשות באופן המסכן את עוברי האורח ברחוב. בתוך כך, השוטרים זיהו חשוד האוחז על פי החשד בסכינים ורץ לעברם ולפיכך ניסו לנטרלו באמצעות טייזר.

למרות אזהרתם, החשוד המשיך בתנועה לעברם תוך סיכון ממשי ומיידי לחייהם וחיי הצוות הרפואי במקום ולפיכך נאלצו לבצע ירי לעברו לשם נטרול הסכנה. על פי גורמי רפואה, נקבע מותו במקום וגופתו תועבר אל המכון לרפואה משפטית השוטרים. החובשים נחלצו מהאירוע ללא פגע.

"תוריד את הסכין": המשטרה פרסמה תיעוד בו נורה תושב נתניה 

בעקבות טענת המשפחה כי המשטרה רצחה את החשוד, המשטרה פרסמו תיעוד מהאירוע. בתיעוד נשמעה בחורה בה היא מדווחת כי "יש מכות באיזה חדר, משהו מאיים על אמא שלו, ילד שובר על אמא שלו דברים, יש פה זכוכיות מנופצות, זה לא הגיוני מה שהולך פה". 

צפו בתיעוד (דוברות המשטרה):

בתיעוד נראו השוטרים עולים לקומה בה התרחש האירוע, וביקשו מהחשוד לפתוח את דלת הבית ואמרו כי אם הוא לא יפתח, אם ישברו את הדלת. לאחר שהחשוד פתח את הדלת, פרמדיק של מד"א שאל לשלומו ואז הוא הוציא סכין שגרם לבהלה. השוטרים הפצירו בו להוריד את הסכין, אך הוא לא נענה והוא נורה על ידם.