בים, באוויר וביבשה: נמשכים החיפושים אחר הצעיר שנעלם בכנרת

כוחות משטרה רבים בשילוב סירות של השיטור הימי, אופנועי ים ומסוק של המערך האווירי במשטרת ישראל פועלים במאמץ לאתר את בן ה-22 שנעלם אתמול סמוך לחוף קורסי | מפקד תחנת טבריה: "מעריך שבשעות הקרובות תהיה לנו תמונת מצב טובה יותר"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 20/04/23 17:10 כט בניסן התשפג

בים, באוויר וביבשה: נמשכים החיפושים אחר הצעיר שנעלם בכנרת
החיפושים בכנרת | , צילום: דוברות המשטרה

בים, באוויר וביבשה. משטרת ישראל ממשיכה היום (ה') את החיפושים אחר הצעיר שנסחף אתמול בשעות הערב המוקדמות באזור חוף קורסי, בעת שירד ממזרן ים לשחות בכנרת ומאז עקבותיו נעלמו. כוחות משטרה רבים בשילוב סירות של השיטור הימי, אופנועי ים ומסוק של המערך האווירי במשטרת ישראל פועלים במאמץ לאתר את בן ה-22.  

משטרת ישראל האחראית על הפיקוד והשליטה על כלל הכוחות הפועלים לאיתור הנעדר ביניהם לוחמי מג"ב מתנדבי זק"א, מד"א, צוללני איחוד והצלה, יחידה לאיתור נעדרים וכבאות והצלה. "המשטרה תמשיך בביצוע מירב הפעולות הנדרשות תוך שימוש באמצעים טכנולוגים עד לאיתורו", נכתב בהודעת המשטרה.

"מעריך שבשעות הקרובות תהיה לנו תמונת מצב טובה יותר"

מפקד תחנת טבריה סנ"צ יגאל בן לולו, סיפר על פעילות המשטרה: "אנחנו ממשיכים בחיפושים, אנחנו נמצאים פה בכוחות גדולים עם אמצעים. צוללנים שהגיעו וייכנסו לתוך המים על מנת לנסות לאתר את הנעדר. אנחנו עושים את מיטב יכולתנו גם בחופים על קו המים וגם בתוך האגם עצמו, על מנת לאתר אותו. אני מעריך שבשעות הקרובות תהיה לנו תמונת מצב טובה יותר". 

המסוק המשטרתי מעל הכנרת |

המסוק המשטרתי מעל הכנרת | צילום: דוברות המשטרה