אביו של נפתלי פרנקל מונה לתת-ניצב במשטרה: זה התפקיד שיקבל

במסגרת מינויים בכירים במשטרה, ניצב אבשלום פלד מונה לסגן המפכ"ל במקום הסמפכ"ל היוצא דוד ביתן, ושורת בכירים קיבלו דרגות תת-ניצב: "ממקבלי הדרגות והתפקידים ושאני ממנה היום, אני מצפה לממש את המדיניות שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/04/23 12:03 כט בניסן התשפג

אביו של נפתלי פרנקל מונה לתת-ניצב במשטרה: זה התפקיד שיקבל
בן גביר והמפכ"ל בטקס, צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90

סבב מינויים במשטרה: הבוקר (ה') התקיים טקס מינויים בכירים במשטרה עם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. בין היתר מונה סגן מפכ"ל חדש ואביו של נפתלי פרנקל, אחד משלושת הנערים, מונה לתת-ניצב. אשר להמלצות המשטרה למספר מינויים נוספים, השר לא חתם על המינוי לאור קשיים שהתעוררו ובקשת השר לבחון לעומק את ההמלצות הללו - כך על פי לשכתו.

אבשלום פלד הוא הסמפכ"ל החדש

ניצב אבשלום פלד הוא סגן המפכ"ל החדש והוא יחליף את ניצב דוד ביתן שכיהן כסמפכ"ל. השר הודה לסמפכ"ל היוצא ובירך את הנכנס: "יקירי הסמפכ"ל היוצא ניצב דוד ביתן, שמגיע לו תודה על ההקרבה, על המסירות, על שנים ארוכות לשירות למען מדינת ישראל. תודה, תודה, תודה! ברכות לסמפכ"ל הנכנס ניצב אבשלום פלד שלימד אותי מה זה לאהוב משטרה, מה זה להעריך משטרה, שבתקופת השירות שלו בחברון עשה פלאים ולימד את כולנו של כמה אוהבים את המשטרה".

בגזרת נצבי המשנה שיעלו לדרגת תתי ניצבים אפשר למצוא את נצ"מ רונן עובדיה יועלה לדרגת תנ"צ וימונה לתפקיד מפקד מרחב ציון, נצ"מ מנחם בנימין יועלה לדרגת תנ"צ וימונה לתפקיד מפקד יאחב"ל, נצ"מ נועם שקל יועלה לדרגת תנ"צ וימונה לתפקיד סגן ראש אגף הדרכה ונצ"מ אבי דניאלי שיועלה לדרגת תנ"צ וימונה לתפקיד מפקד מרחב עמקים.

אביו של נפתלי פרנקל מונה לנשיא בית הדין למשמעת

גם תת-ניצב אברהם פרנקל, אביו של נפתלי פרנקל הי"ד, יועלה לדרגת תנ"צ וימונה לתפקיד נשיא בית הדין למשמעת. בן גביר התריע: "ממקבלי הדרגות והתפקידים ושאני ממנה היום, אני מצפה לממש את המדיניות שלי ואת הנחיות המפכ"ל. והמדיניות שלי ברורה, להשיב את הביטחון האישי, לחתור למגע אל מול אויבנו, לטפל בנחישות בפשיעה, למגר את עבירות ה"פרוטקשן", את השימוש בנשק הלא החוקי ולהחזיר את תחושת הביטחון, לדרום, לצפון ולכל מדינת ישראל".