פיגוע דקירה בגוש עציון: פצוע באורח קל עד בינוני, המחבלת נוטרלה

אזרח ישראלי כבן 36 נפצע באורח בינוני עד קל בפיגוע דקירה בצומת גוש עציון | לוחמי צה"ל שאבטחו במקום ירו לעבר המחבלת וניטרלו אותה

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/04/23 19:26 כו בניסן התשפג

פיגוע דקירה בגוש עציון: פצוע באורח קל עד בינוני, המחבלת נוטרלה
צילום: Gershon Elinson/Flash90

המתיחות הביטחונית: אזרח ישראלי כבן 36 נפצע הערב (ב') קל עד בינוני בפיגוע דקירה בצומת גוש עציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כח רפואה של צה"ל העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים הדסה כשהוא בהכרה מלאה. לוחמי צה"ל שאבטחו במקום ירו לעבר המחבלת וניטרלו אותה.

הסכין של המחבלת. צילום: דובר צה"ל

נתניהו הגיע למשפחת די האבלה: "ארץ ישראל נקנית בייסורים"

נזכיר כי בחודשים האחרונים, בוצעו פיגועים רבים שגבו את חייהם של אזרחים ישראליים. שבוע וחצי לאחר הפיגוע הקשה באזור צומת חמרה, בו נרצחו מאיה ורינה די ואימן לאה הי"ד, ראש הממשלה, בנימין נתניהו הגיע אתמול, לניחום אבלים אצל המשפחה ביישוב אפרת. לביקור התלוו ר' הסגל צחי ברוורמן, מזכירו הצבאי של ראש  הממשלה אלוף אבי גיל ומזכיר הממשלה יוסי פוקס.

צילום: עומר מירון

ראש הממשלה שמע מאבי המשפחה, הרב ליאו די, על סיפור עליתם ארצה ואמר כי הוא יודע שאם בדיעבד היו שואלים את אשתו ז"ל על כך היא הייתה אומרת שהיא לא מתחרטת והייתה עושה את אותו הדבר. נתניהו ציין כי לצערנו "ארץ ישראל נקנית בייסורים" ואמר לרב ליאו די כי "כעת אשתך ובנותיך יחיו בתוכך".