אלפים השתתפו בהילולת יהושע בן נון בשומרון

לרגל  הילולת יהושע בן נון אלפים עלו הלילה לקברו בשומרון, תחת אבטחת כוחות הביטחון. המתפללים קראו במקום את תפילת עלינו לשבח שתיקן יהושע | ראש מועצת שומרון: "עם ישראל חזק, איתן וירש את הארץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/04/23 08:45 כו בניסן התשפג

אלפים השתתפו בהילולת יהושע בן נון בשומרון
קבר יהושע בן נון, צילום: דוברות שומרון

אלפים פקדו הלילה את קבר יהושע בן נון בשומרון: אלפי מתפללים יהודים פקדו אתמול בלילה (א') את קברם של יהושע בן נון וכלב בן יפונה בכפר כיפל חארס בשומרון לרגל ההילולה ליהושע בן נון שמציינים היום, בתאריך כו' ניסן את יום פטירתו.

המתפללים קראו את תפילת "עלינו לשבח" שתיקן יהושע בן נון

הכניסה לקבר יהושע בן נון התקיימה בהובלת המועצה האזורית שומרון ומנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים של המועצה ובליווי ואבטחת צה"ל וכוחות הביטחון. המתפללים קראו במקום את תפילת "עלינו לשבח" שתיקן יהושע בן נון. 

קבר יהושע בן נון

קבר יהושע בן נון צילום: דוברות שומרון

"עם ישראל חזק, איתן וירש את הארץ"

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ברך הבוקר את האלפים שהגיעו למקום, ואמר כי, "ברוחו של יהושע בן נון נאמר לאויבינו כי עם ישראל חזק, איתן וירש את הארץ על אף כל האתגרים. דגן הודה לכל הגורמים שלקחו חלק באירוע: "אני מודה לכוחות צה"ל, למח"ט אפרים מורדי וייס, לקצין הגמ"ר, למשטרת מרחב שומרון, לצוות מוא"ז שומרון, לאנשי מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים במועצה בראשותו של נתנאל שניר ולאלפים שהגיעו לכבודו של יהושע בן נון".