מרגריטה שוורצברג מחדרה היא ההרוגה בהתהפכות האוטובוס בקוריאה

הותר לפרסום שמה של הישראלית שנהרגה בהתהפכות האוטובוס בקוריאה: מרגריטה שוורצברג, בת 60 מחדרה | מצבם של ארבעה ישראלים נוספים עדיין קשה

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/04/23 10:33 כג בניסן התשפג

מרגריטה שוורצברג מחדרה היא ההרוגה בהתהפכות האוטובוס בקוריאה
תאונת אוטובוס. אילוסטרציה, צילום: shutterstock

תאונת הדרכים בדרום קוריאה: אוטובוס עם כ-33 מטיילים ישראלים היה מעורב בתאונת דרכים במחוז צ׳ונג צ׳אנג צפון, בקוריאה הדרומית. בעקבות התאונה נהרגה ישראלית, בנוסף ישנם 10 פצועים ישראלים במצב בינוני עד קשה. הבוקר (ו') הותר לפרסום כי מרגריטה שוורצברג, בת 60 מחדרה, היא ההרוגה בהתהפכות האוטובוס. בנוסף, משרד החוץ עדכן כי 33 הפצועים מאושפזים בתשעה בתי חולים ברחבי המדינה, כאשר ארבעה במצב קשה, תשעה במצב בינוני והשאר פצועים קל.

שר החוץ אלי כהן שוחח היום (ו') עם השר החוץ של דרום קוריאה, פארק ג'ין, והודה לו על הסיוע בטיפול באזרחים הישראלים שנפגעו בתאונת הדרכים."שירותי החירום של דרום קוריאה טיפלו במהירות וביעילות בנפגעים הישראלים בתאונת הדרכים. דיברתי היום עם שר החוץ של דרום קוריאה, הודיתי לו והבעתי הערכה על הטיפול של הרשויות בדרום קוריאה בתאונת האוטובוס הקשה שאירעה אתמול. הנחיתי את משרד החוץ ושגרירות ישראל בסיאול לפעול ולסייע בכל דרך לפצועים על מנת שיוכלו לשוב ליקיריהם בארץ במהירות ובבריאות איתנה".

שר החוץ הקוריאני מסר תנחומים עמוקים בשם ארצו על התאונה ופירט את מאמצי החירום של הרשויות השונות במדינה. השרים הביעו רצון לחזק את הקשר בין שתי המדינות במגוון נושאים והבטיחו לקיים מפגש בינהם בעתיד הקרוב.