הותר לפרסום תאונה קשה: הרוגה ישראלית ועשרות פצועים בדרום קוריאה

אוטובוס עם כ-33 מטיילים ישראלים היה מעורב בתאונת דרכים במחוז צ׳ונג צ׳אנג צפון, בקוריאה הדרומית | בתאונה נהרגה ישראלית וכן ישנם 10 פצועים ישראלים במצב בינוני עד קשה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 13/04/23 15:57 כב בניסן התשפג

תאונה קשה: הרוגה ישראלית ועשרות פצועים בדרום קוריאה
תאונת אוטובוס אילוסטרציה, צילום: shutterstock

אירוע קשה בדרום קוריאה: אוטובוס עם כ-33 מטיילים ישראלים היה מעורב בתאונת דרכים במחוז צ׳ונג צ׳אנג צפון, בקוריאה הדרומית. בעקבות התאונה נהרגה ישראלית, בנוסף ישנם 10 פצועים ישראלים במצב בינוני עד קשה. 

על פי שירותי הרפואה בקוריאה, ישנה הרוגה ישראלית אחת בתאונה, 2 פצועים קשה מאוד, חמישה פצועים קשה ו-24 פצועים קל. הנפגעים הישראלים מאושפזים ב-4 בתי חולים באזור התאונה. שגריר ישראל וקונסול ישראל בקוריאה מבקרים בשעות אלה את כל הנפגעים הישראלים בתאונה.

שר החוץ אלי כהן שוחח לפני דקות אחדות עם שגריר ישראל בקוריאה הדרומית, עקיבא תור. שר החוץ כהן הנחה שמשרד החוץ יעמוד לרשות האזרחים הישראלים שנפצעו בתאונה ובני משפחותיהם עד לשובם במהרה לארץ. שר החוץ כהן הודה לצוות השגרירות על פעולתם המהירה והגעתם לאזור התאונה לביקור הפצועים הישראלים.  שר החוץ העביר דרך השגריר איחולי החלמה מהירה לפצועים וביקש להעביר דרכו את הערכתנו לצוותי החירום והרפואה של קוריאה הדרומית על הטיפול באזרחים הישראלים.