רגע לפני התנקשות: המשטרה עצרה חוליית חיסול חמושה בצפון

המשטרה סיכלה ניסיון התנקשות על רקע פלילי של 6 חברי כנופיית פשיעה מאזור הצפון שברשותם נתפסו שני אקדחים עם תחמושת | מעצרם הוארך בבית משפט השלום בחיפה

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/04/23 10:05 כב בניסן התשפג

רגע לפני התנקשות: המשטרה עצרה חוליית חיסול חמושה בצפון
צילום: דוברות המשטרה

היחידה המרכזית במחוז חוף של המשטרה סיכלה ביום שלישי האחרון, ניסיון התנקשות על רקע פלילי של חברי כנופיית פשיעה מאזור הצפון - 6 חשודים נעצרו בעכו וברשותם נתפסו שני אקדחים עם תחמושת, כלי רכב, בקבוק בנזין, מסכות ועוד. מעצרם הוארך אמש בבית משפט השלום בחיפה.

במסגרת חקירה סמויה שהתנהלה בימ"ר במסגרת פעילות יזומה בתחום סכסוכי כנופיות פשיעה באזור עכו /נהריה, עלה החשד כי בכוונתם של חברי אחת מכנופיות הפשיעה, להוציא לפועל ניסיון התנקשות בטווח זמן קרוב, ועל כן פעלו בימ"ר להכין תכנית מבצעית שמטרתה לסכל את אותה כוונת התנקשות, לעצור את החשודים ובכך למנוע פגיעה בחיי אדם.

אילוסטרציה

אילוסטרציה צילום: Yossi Aloni/Flash90

במהלך המעצר נתפסו 2 אקדחים, 3 כלי רכב, בקבוק בנזין, מסכות וכפפות

כאמור, בערב שביעי של פסח, עלה חשד כי בכוונת חברי הכנופיה להוציא אל הפועל את תכניתם. בפעילות מהירה הביאו בלשי הימ"ר למעצר 6 מחברי החולייה העבריינית שעל פי החשד, הייתה בעיצומו של מהלך ביצוע ההתנקשות. במהלך מעצרם של החשודים נתפסו 2 אקדחים ותחמושת, 3 כלי רכב ששמשו אותם לביצוע המעשה מהם אחד חשוד כגנוב, בקבוק בנזין, מסכות וכפפות.

ששת החשודים בגילאי 22-32 תושבי עכו ונהריה, הובאו לחקירה ביחידה המרכזית במחוז חוף בחשד לניסיון רצח, נשיאת נשק, גניבת רכב, קשירת קשר לביצוע פשע ועוד. לבקשת המשטרה האריך אמש בית משפט השלום בחיפה את המשך מעצרם של חמישה מהחשודים עד לתאריך 20.4.23. מעצרו של חשוד נוסף הוארך עד לתאריך 18.4.23.