הותר לפרסום: עומר לרר הוא הרוג בהתרסקות המסוק בשרון

הותר לפרסום כי עומר לרר, בן 63 מבית חנניה, נהרג בהתרסקות מסוק פרטי בשטח פתוח סמוך לכפר נטר שבשרון: "איש מקסים ונעים הליכות, איש תעופה בכל רמ"ח איבריו אשר הטיס אין ספור כלי טיס שונים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/23 14:51 יג בניסן התשפג

הותר לפרסום: עומר לרר הוא הרוג בהתרסקות המסוק בשרון
מטוס התרסק, צילום: דוברות מד"א

טרגדיה בשרון: הותר לפרסום כי עומר לרר, בן 63 מבית חנניה, נהרג הבוקר (ג') בהתרסקות מסוק פרטי בשטח פתוח סמוך לכפר נטר שבשרון, המסוק יצא מהרצליה. לרר, נשוי ואב לארבעה, היה טייס באל-על ועבד במסוק של כימניר בעת התאונה. 

באיגוד הטייסים ספדו ללרר וסיפרו על אישיותו המיוחדת. "צער עצום נפל עלינו. חברנו היקר עומר לרר, טייס אל-על, נספה היום בתאונת מסוק אזרחי. ליבנו עם משפחתו היקרה. עומר, ממושב בית חנניה היה איש מקסים ונעים הליכות, איש תעופה בכל רמ"ח איבריו אשר הטיס אין ספור כלי טיס שונים. עומר הלך מאיתנו מוקדם מדי בטרם עת. יהי זכרו ברוך''.

צילום: באדיבות המשפחה

"היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו"

נזכיר כי בשעות הבוקר, התקבל דיווח על פצוע עם פגיעה רב מערכתית קשה מהתרסקות מטוס. צוות של מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי אך לבסוף נקבע מותו וטרם ידוע מה הסיבה להתרסקות. המשטרה פתחה בבדיקת התאונה וחוקר תאונות אוויריות זומן למקום.  

חובש בכיר במד"א, ולדיסלב סוקול ופראמדיק מד"א ירדן דהרי, שקבעו את מותו של לרר סיפרו כי "כשהגענו למקום ראינו את המסוק שהתרסק בשטח חקלאי פתוח. חילצנו מתוכו גבר בשנות ה-50 כשהוא מחוסר הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד". לדבריהם: "ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".