מזעזע: 6 נעצרו בחשד לאונס וסימום קטינה

הותר לפרסום כי נעצרו שישה חשודים בחשד לקיום יחסי מין עם קטינה בנתניה. על פי החשד, העצורים שידלו את הקטינה לצריכת סמים ואלכוהול. מעצרם של החשודים, תושבי ואדי ערה וג'אסר א זרקא, הוארך

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 02/04/23 09:21 יא בניסן התשפג

מזעזע: 6 נעצרו בחשד לאונס וסימום קטינה
NGMR/ TRFHUI, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

הותרה לפרסום פרשה מזעזעת: המשטרה עצרה 6 חשודים בחשד לקיום יחסי מין עם קטינה בנתניה תוך שהיא מודחת לשימוש בסמים ואלכוהול. חוקרי צוות חקירה מיוחד בתחנת נתניה פתחו לפני כשבוע בחקירה מורכבת ורגישה עם קבלת דיווח בדבר קטינה מתחת לגיל 14 שאולצה לקיים יחסי מין עם מספר גברים לאחר שצרכה אלכוהול וסמים שסופקו לה ע"י החשוד המרכזי.

אח"מ תחנת נתניה - רפ"ק אריק רזניק מגיב למעצרים:

רפ"ק אריק רזניק מתחנת נתניה מגיב למעצרים צילום: דוברות המשטרה

הכיר את הקורבן באמצעות הרשתות החברתיות

מחומר החקירה עולה כי החשוד המרכזי - תושב ואדי ערה בן 24 הכיר את הקורבן באמצעות הרשתות החברתיות ולאחר שנפגשו בחדר במבנה נטוש במרכז העיר סיפק לה החשוד אלכוהול וסמים. לאחר שהכרתה התערפלה היא אולצה לקיים יחסי מין עם 2 מחבריו של החשוד.

אילוסטרציה

מעצר, אילוסטרציה צילום: Yossi Zamir/Flash90

החשודים - תושבי ואדי ערה וג'אסר א זרקא

בהמשך, נאנסה הקורבן גם ע"י החשוד המרכזי וחבריו עוד מספר פעמים כאשר החשוד הביא אותה לאותו מקום באמתלות שונות. חוקרי הצוות המיוחד שהוקם בתחנת נתניה שניהלו את החקירה עצרו במהלך השבוע האחרון את החשוד המרכזי ו-5 מחבריו - תושבי ואדי ערה וג'אסר א זרקא ומעצרם הוארך בהתאם לחשדות נגדם. החקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים.