פיירברג הודיעה - רצה לעוד קדנציה

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר, הודיעה כי תרוץ לבחירות לקדנציה הבאה, ושיתפה בתכניותיה לפיתוח העיר. "נתניה היא אהבת חיי, הפכתי את אהבת חיי למשימת חיי ולהצלחת חיי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/03/23 22:12 ח בניסן התשפג

פיירברג הודיעה - רצה לעוד קדנציה
מרים פיירברג, צילום: מרים פיירברג

ראש עיריית נתניה מזה 25 שנה, מרים פיירברג-איכר כינסה הערב הרמת כוסית חגיגית לפסח, בהשתתפות מאות תושבי נתניה, במהלכה הודיעה - רצה לקדנציה הבאה. פיירברג-איכר פתחה את דבריה בהתרגשות ואמרה: "כינסתי אתכם בערב חגיגי זה, אני לא פותחת עדיין את מערכת הבחירות, אבל בכל זאת עם בשורה".

אני מגיעה לקדנציה הבאה בשיא הכושר. נתניה היא אהבת חיי, הפכתי את אהבת חיי למשימת חיי ולהצלחת חיי. אני ממשיכה קדימה ומתכננת את העתיד של העיר" כך אמרה פיירברג-איכר, "הרצון והתשוקה שלי הם בדיוק כמו ביום הראשון שנבחרתי לראשות העיר".

מרים פיירברג

מרים פיירברג צילום: מרים פיירברג

ראש העיר: "יש לי דרייב"

פיירברג שיתפה בתכניותיה להמשך פיתוח העיר, "יש לי דרייב לראות את השכונות הוותיקות עוברות תהליכי פינוי בינוי, התחדשות עירונית וחוזרות להיות אטרקטיביות". כך אמרה, והוסיפה שברצונה לפתח את התחבורה הציבורית, שכונות חדשות, אזורי תעשייה ולהוסיף אולמות ומגרשי ספורט, "להמשיך ולהצעיד קדימה את מערכת החינוך המצוינת שלנו" הוסיפה.

בסיום דבריה התייחסה ראש העיר למחלוקות בעם, וקראה לאחדות: "בימים אלה של שסע בעם, אני קוראת לאחדות, אין לנו ארץ אחרת. אחדות ואיחוי הקרעים לא עושים במילים, אלא בדוגמא אישית. אקפיד על שיח מכובד בעיר".