שעות לפני ההכרעה: אילנה ראדה והשר נפגשו בקבר הצדיק

בערב שלפני ההכרעה בתיק הרצח של ביתה, ביקרה אילנה ראדה לקברו של רבי מאיר בעל הנס בטבריה יחד עם השר עמיחי אליהו: "לתקן את העיוותים והעוולות שקיימים בפרקליטות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/03/23 07:43 ח בניסן התשפג

שעות לפני ההכרעה: אילנה ראדה והשר נפגשו בקבר הצדיק
אילנה ראדה עם תמונת ביתה תאיר, צילום: Michael Giladi/Flash90

שעות לפני ההכרעה: הבוקר (ה') יכריע בית המשפט המחוזי בנצרת את משפטו החוזר של רומן זדורוב ויכריע האם הוא רצח את הנערה תאיר ראדה. הפרשה המשתרעת על פני 16 שנים, ידעה תהפוכות רבות והפכה להיות אחת מפרשות הרצח המתוקשרות ביותר שידעה המדינה. מי שהייתה שם לאורך כל הזמן והגיע כמעט לכל דיון בבית המשפט היא אימה של תאיר, אילנה ראדה.

ראדה והשר אליהו בקבר רבי מאיר בעל הנס

ראדה והשר אליהו בקבר רבי מאיר בעל הנס צילום: דוברות שר המורשת

צפו בדברים של אילנה ראדה:

אילנה ראדה והשר אליהו בקבר רבי מאיר בעל הנס צילום: דוברות משרד המורשת

אילנה ראדה: "לקחתי את זה כמשימה לחיי"

שעות לפני הכרעת הדין, הגיעה אמש ראדה לקברו של רבי מאיר בעל הנס בטבריה, שם פגשה את שר המורשת, עמיחי אליהו לתפילה על קבר הצדיק. בשיחה עם השר אמרה אילנה: "לקחתי את זה כמשימה לחיי, להציל את עם ישראל, ולפעול לתקן את העיוותים והעוולות שקיימים בפרקליטות ובמשטרה, בנו יש את הכוח, כל אחד יכול לקום, לצעוק ולא לשתוק".

רומן זדורוב

רומן זדורוב, יזוכה או יורשע? צילום: David Cohen/Flash90

השר אליהו השיב לאילנה ואמר: "את השראה לכולנו, והמקרה שלך הוא דוגמה לכמה המערכת יכולה להיות לפעמים עקומה ומעוותת בצורה כל כך קשה, לסיום הוסיף השר, כל עם ישראל מתפלל יחד איתכם שהצדק והאמת יצאו לאור, בתקווה שתזכו למעט נחמה".