"נפל קורבן לפייק ניוז": הציוץ שמיקי זוהר מיהר למחוק

נשיא ארצות הברית הודיע כי לא יזמין בקרוב את ראש הממשלה לבית הלבן בגלל הרפורמה המשפטית והמחלוקת שעוררה בישראל. שר התרבות והספורט מיהר להגיב, למחוק ואז גם להבהיר | הציוץ שנמחק

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/03/23 09:30 ז בניסן התשפג

"נפל קורבן לפייק ניוז": הציוץ שמיקי זוהר מיהר למחוק
מיקי זוהר | , צילום: Flash90

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן החליט אתמול (ג') באופן חריג להתייחס למחלוקות הפנימיות בישראל, ובסוף דברים שאמר בתדרוך כתבים הודיע: "לא אזמין את נתניהו לבית הלבן בעתיד הקרוב". שר התרבות והספורט מיקי זוהר התייחס לדברים, חזר בו ונאלץ להבהיר. 

"נפל קורבן לפייק ניוז"

זוהר הגיב לדברי הנשיא האמריקאי וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "עצוב שגם הנשיא ביידן נפל קורבן לפייק ניוז שהופץ בישראל כנגד הרפורמה המשפטית המוצדקת שלנו". 

הציוץ שנמחק | צילום מסך טוויטר

דקות לאחר מכן שר התרבות והספורט מחק את מילותיו, ו-23 דקות לאחר הציוץ הראשוני, פרסם תגובת הבהרה: "מתוך כבוד ליחסים החשובים שלנו עם בעלת הברית הכי גדולה שלנו ארצות הברית מחקתי את הציוץ. הלב נשבר לראות כמה נזק נגרם לישראל מכל הפייק ניוז שהופץ בקשר לרפורמה המשפטית המוצדקת שלנו". 

"ישראל צריכה להבין שהמצב לא טוב"

"כמו הרבה תומכים אדוקים של ישראל - אני מאוד מודאג", אמר אמש ביידן לכתבים. "היא לא יכולה להמשיך בדרך הזו, אני מקווה שנתניהו ירד מזה. די הבהרתי את זה". בדבריו אמר כי הוא "מקווה שהפוליטיקאים בישראל יוכלו להשיג פשרה על הרפורמה המשפטית". לאחר שנחת בבית הלבן, ביידן שב והתייחס לנושא, ואמר: "אני מקווה שנתניהו ייסוג מזה, ישראל צריכה להבין שהמצב לא טוב".