ח"כ מהליכוד בעקבות הפיגועים בחווארה: "יש רק פתרון אחד"

חבר הכנסת מהליכוד, דני דנון, קרא לסגור את החנויות בכביש הראשי של חווארה בעקבות הפיגועים שהתרחשו לאחרונה בכפר: "דם אזרחינו אינו הפקר" | בן גביר: "הגיע הזמן לכנס את הקבינט ולעשות סדר בחווארה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/03/23 19:59 ג בניסן התשפג

ח"כ מהליכוד בעקבות הפיגועים בחווארה: "יש רק פתרון אחד"
דני דנון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

פיגוע ירי בחווארה: שני ישראלים נפצעו הערב (מוצאי שבת) באורח בינוני-קשה מירי מרכב חולף בחווארה. צוותי רפואה הגיעו למקום ופינו את הפצועים בהכרה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. בתוך כך, כוחות רבים פרסו מחסומים באזור בניסיון לאתר את רכב המחבלים. בתוך כך, במערכת הפוליטית הגיבו לפיגוע הירי בחווארה.

חבר הכנסת מהליכוד, דני דנון, קרא הבוקר לסגור את החנויות בכביש הראשי של הכפר בעקבות הפיגועים בחווארה בחודש האחרון. "פיגוע שלישי באותו מקום בחווארה. יש רק פתרון אחד! עד לפתיחת כביש העוטף, יש לסגור את החנויות בכביש הראשי של הכפר ולאבטח את התוואי באופן הרמטי. דם אזרחינו איננו הפקר", כתב דנון.

בן גביר:  "הגיע הזמן לכנס את הקבינט ולעשות סדר בחווארה"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר בתגובה לפיגוע הירי בחווארה כי הגיע הזמן לסגור את החנויות בחווארה וטען כי הן מהוות סיכון ביטחוני.  "קורא להתפלל לשלומם של הפצועים ומבקש לכנס את הקבינט מיד עם חזרת ראש הממשלה לארץ ולקבל החלטות. חיילי צה"ל ומתיישבי יו"ש נוסעים בכבישים מוכי טרור במיוחד בחווארה והגיע הזמן לעשות סדר בכפר, להציב מחסומים קבועים, לסגור החנויות שמהוות סיכון ביטחוני ולהשליט סדר- הכתובת על הקיר", אמר בן גביר.