שנה ללא מוישי | הבקשה של משפחת קליינרמן מבן גביר

אמו של מוישי, גיטי, ביקשה מהשר בן גביר להקים גוף שירכז את נושא הנעדרים במשטרה: "אני רוצה לדעת שעשיתי משהו שזה לא יקרה בעתיד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/03/23 15:56 כז באדר התשפג

שנה ללא מוישי | הבקשה של משפחת קליינרמן מבן גביר
צילום: Erik Marmor/Flash90

שנה עברה ועדיין לא בבית: בשבוע שעבר, מלאה שנה מאז הפעם האחרונה בה שוחח מוישי קליינרמן עם הוריו ומאז נאבדו עקבותיו. בתוך כך, משפחתו של מוישי הגיעה היום (ב') לכנסת ונפגשה עם השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר בפתח ישיבת הסיעה של עוצמה יהודית.

אמו של מוישי, גיטי, ביקשה מהשר בן גביר להקים גוף שירכז את נושא הנעדרים במשטרה. "מגיעה לפה היום כשליחת ציבור. אני אוכלת אותה יום-יום שאני לא יודעת איפה הבן שלי. אני רוצה לדעת שעשיתי משהו שזה לא יקרה בעתיד", ביקשה אמו של מוישי לבן גביר.

אמא של מוישי קליינרמן מציינת שנה לשיחה האחרונה: "חודש שמחולל ניסים"

כזכור, ביום רביעי האחרון מלאה שנה מאז הפעם האחרונה בה שוחח מוישי עם הוריו. בתוך כך, אמו של מוישי, גיטי, פרסמה מכתב לעם בו שיתפה דברי חיזוק לישועתו והצלתו של בנה. "ישועת אברהם משה בן שמואל וגיטל-שיחזור לביתו בריא ושלם בגוף, נפש ורוח", כתבה אמו.

הנער מוישי קליינרמן

הנער מוישי קליינרמן צילום: באדיבות המשפחה

"עם ישראל היקרים מאד! היום אנחנו סופרים 365 ימים לשיחה האחרונה עם מוישי שלנו, כן שנה שלימה עגולה!" כתבה גיטי. "מה עברנו אנחנו באופן אישי, ומה עברנו כולנו בגלות המרה והאיומה? כולנו רוצים גאולה וישועה, נכון?", כך כתבה גיטי.

"זהו חודש שמחולל ניסים עד עצם היום"

קליינרמן שיתפה לימוד של השל"ה הקדוש, "יש אדם דואג, ויש דאגן. יש אדם כועס, ויש כעסן. יש אדם חולם, ויש חלמן. יש נס - ויש ניסן". והסבירה, "מה ההבדל בין דואג לדאגן? דואג- פעם אחת. דאגן- זו כבר תכונה קבועה. כועס- פעם אחת. כעסן כעס תמיד. נס- התרחש פעם אחת ונגמר. ואילו ניסן- זו תכונה תמידית".

אביו של מוישי על קברו של רבי שמעון בר יוחאי

אביו של מוישי על קברו של רבי שמעון בר יוחאי צילום: David Cohen/Flash90

 
"חודש ניסן הוא לא רק חודש המציין את הנס של יציאת מצריים שארע לפני אלפי שנים", כך הסבירה,  "זהו חודש שמחולל ניסים עד עצם היום הזה! כאשר אדם עושה השתדלות קטנה, חודש ניסן הופך למנוף של ברכה!", גיטי סיימה בשאלה: "מה אתם לוקחים אתכם לחודש הקרוב?"