טלי גוטליב מתפוצצת על אדלשטיין: "אין לי כבוד אליו"

חברת הכנסת טלי גוטליב תקפה את יולי אדלשטיין לאחר שנמנע בהצבעה על החוקים של הרפורמה במערכת המשפט: "ממני הוא לא יקבל חיזוק וגם לא מהבוחרים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/03/23 10:53 כב באדר התשפג

טלי גוטליב מתפוצצת על אדלשטיין: "אין לי כבוד אליו"
טלי גוטליב, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

חבר הכנסת יולי אדלשטיין נעלם ביום שני בערב בזמן ההצבעה על חוק הנבצרות, בניגוד להנחייתו של יו"ר הקואליציה כי הוא התקזז בהצבעה הקריטית. בתוך כך, יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד, אופיר כץ, הודיע אתמול (ג') לחבר הכנסת יולי אדלשטיין כי הוא לא יוכל להגיש הצעות חוק פרטיות, הצעות לסדר או לדבר בשם סיעת הליכוד במליאה במשך שלושה שבועות של עבודת כנסת.

"אין לי כבוד למי שהעז לא להצביע לחוקים שהם חלק חשוב במשילות וחיזוק הימין"

בעקבות המהלך של אדלשטיין, חברת הכנסת ממפלגתו, טלי גוטליב, תקפה אותו בקבוצת הוואטסאפ של המפלגה. "חברים יקרים, רציתי להזכיר מושכלות יסוד. הכיסא בכנסת הוא לא הכיסא הפרטי שלנו, כולנו מחויבים לציבור שבחר בנו", כתבה גוטליב, "חודשיים שלמים יש ח"כים, כולל אדלשטיין, שלא טרחו אפילו פעם אחת להגיע לוודעת החוקה ולא טרחו להבין את הרפורמה. אין לי כבוד למי שהעז לא להצביע לחוקים שהם חלק חשוב במשילות וחיזוק הימין", כתבה גוטליב.

יולי אדלשטיין |

יולי אדלשטיין | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עוד הוסיפה וכתבה כי "ממני הוא לא יקבל חיזוק, גם לא מהבוחרים. אדלשטיין הגדיל לעשות כשאמר כי הוא לא מבטיח להצביע. בא לי לומר לו 'בלי טובות די לנו ב-61 חברים'. אבל אני אתאפק שלא כדרכי. העיקר שזאב אלקין החמיא לו. אני הח"כית החדשה שלגמרי מבינה מאוד במשחקי אגו, כזה כמו שמשחקים לי מול העיניים".