מצבם של הפצועים מהפיגוע בת"א עדיין קשה | נעצר מניח המטען בביתר

בבית חולים איכילוב בתל אביב עדיין מאושפזים אור אשכר ורותם מנסנו שנפצעו קשה בפיגוע בתל אביב ביום חמישי. מנהל בית החולים רוני גמזו מסר כי הדרך לשיקום "עוד ארוכה" | נעצר החשוד בהנחת מטען החבלה בביתר עלית

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/03/23 18:49 יח באדר התשפג

מצבם של הפצועים מהפיגוע בת"א עדיין קשה | נעצר מניח המטען בביתר
מתפללים במקום הפיגוע בבוקר יום שישי, צילום: Avshalom Saassoni/Flash90

הפיגוע בתל אביב: יומיים עברו מאז ליל הדמים בתל אביב, שם נפצעו מספר אזרחים בפיגוע ירי. שניים מהפצועים, שנפצעו קשה בפיגוע אור אשכר ורותם מנסנו עדיין מאושפזים במצב קשה בבית החולים איכילוב בתל אביב. מנהל בית החולים, רוני גמזו, עדכן במהלך סוף השבוע במצבם של השניים והודיע כי מצבם עדיין קשה אך חל "שיפור מסויים" במצבם.

משפחותיהם של השניים עדיין מבקשים מהציבור להתפלל לשלומם של שני הפצועים. משפחתו של רותם מנסנו מסרה כי "רותם הוא DJ אהוב שמשמח כלות וחתנים, הוא בחור חזק ואנו בטוחים כי ילחם ומחכים להמשך שיפור במצבו. אנחנו מאמינים כי הוא יחזור לשמח עוד זוגות רבים באירועים בעתיד". בתוך כך, ביום שלמחרת הפיגוע נרשם אירוע מרגש כאשר אנשים הגיעו לתפילת שחרית מחוץ למקום הפיגוע.

כוחות הביטחון, נעצר החשוד בהנחת המטען

כוחות הביטחון, נעצר החשוד בהנחת המטען צילום: Flash90

נעצר המחבל שהניח מטען חבלה בביתר עלית

במהלך ליל שבת עצרו כוחות הביטחון את החשוד בהנחת המטען באוטובוס בביתר עלית ביום חמישי. יחד עם החוד, נעצרו עוד מספר אנשים שנחשדים בסיוע לחשוד. החשודים נעצרו בכפר בתיר שבמרחב חטיבת עציון. מי שעצרו את החשוב הם כוחות משותפים של יחידת הדגעונים 33 ושל משטרת ישראל.

האוטובוס בו נמצא המטען

האוטובוס בו נמצא המטען צילום: Yonatan Sindel/Flash90

המידע על מיקומם של החשודים התקבל מידי השב"כ, מלבד מעצרם של החשודג וארבעת הסייענים נלקח גם רכבם. כזכור מלבד הפיגוע הקשה בערב יום חמישי, נמצא מטען חבלה באוטובוס בביתר עלית שלא התפוצץ מסיבה מסויימת, מה שמנע פיגוע קשה.