הישג לשרה סטרוק: 45 מיליון שקלים לשירות הלאומי

השרה אורית סטרוק השיגה מימון של 45 מיליון שקלים לחיזוק השירות הלאומי-אזרחי ולטובת דמי הקיום של המשרתים: "שמחה לבשר לבני ובנות השירות הלאומי, שהצלחתי להבטיח את גובה דמי הכיס החודשיים שלהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/03/23 16:25 יב באדר התשפג

הישג לשרה סטרוק: 45 מיליון שקלים לשירות הלאומי
אורית סטרוק, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות, אורית סטרוק, באישורו של שר האוצר, בצלאל סמוטריץ' הגדילה משמעותית את המימון בבסיס התקציב בסכום של 45 מיליון שקלים לטובת השירות הלאומי-אזרחי. כמו כן ועדת העבודה והרווחה של הכנסת אישרה היום את הארכת הוראת השעה המונעת ירידה בדמי הכיס של מתנדבי השירות הלאומי-אזרחי. 

שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק מסרה כי  "ערב חג הפורים, אני שמחה לבשר לבני ובנות השירות הלאומי, שהצלחתי להבטיח את גובה דמי הכיס החודשיים שלהם. אני מודה מקרב לב לשר האוצר על אישור התקציב החשוב הזה, עוד בטרם אושר תקציב המדינה בכנסת, וליו"ר הוועדה חה"כ אייכלר על ההירתמות לאישור התקנה במהירות הנדרשת.

ראובן פינסקי

ראובן פינסקי צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ

"צעד זה הוא סנונית ראשונה בסדרת צעדים מתוכננים שישפרו לאין ערוך את תנאי השירות"

עוד הוסיפה ואמרה כי "צעד זה הוא סנונית ראשונה בסדרת צעדים מתוכננים שישפרו לאין ערוך את תנאי השירות, גם בהיבטים של מיון והתאמה, התמקצעות בתחומי השירות, וכן בנין והעצמה אישית של המשרתים עצמם לקראת השתלבותם כבוגרים בחיי מדינת ישראל."

מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, ראובן פינסקי ברך את סטרוק. "בשורה חשובה למתנדבי ומתנדבות השירות הלאומי-אזרחי. נמשיך לחזק את מתנדבי השירות הלאומי, המשרתים אותנו בכל תחומי החיים ברפואה, בחינוך, בגופי ההצלה והביטחון ובעבודה חברתית יוצאת דופן אשר מסייעת לחזק את החוסן הלאומי-החברתי של מדינת ישראל. אני מודה לשרה אורית סטרוק ולשר אוצר בצלאל סמוטריץ׳ על מאמציהם להבטחת התקציב ומאחל פורים שמח לכל בית ישראל"