אין זמן לחופשת לידה: שירי מימון תופיע באירוע חשוב

נחשף כי הזמרת ושופטת הריאליטי המוכרת, שבחודש האחרון הפכה לאמא טרייה ומאושרת, תופיע בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל ביום העצמאות

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/03/23 22:09 ח באדר התשפג

אין זמן לחופשת לידה: שירי מימון תופיע באירוע חשוב
שירי מימון, צילום: שי פרנקו

שבועות ספורים לאחר שילדה את ביתה הראשונה, אחות לשני בניה - איתי ועילאי, הזמרת, השחקנית שירי מימון, חוזרת לעבודה, עם פרוייקט מרגש. העיתונאי גיל משעלי חשף היום כי הזמרת המצליחה נבחרה להופיע בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל ביום העצמאות הקרוב.

זוהי אינה הפעם הראשונה שמיימון מופיעה על הבמה המכובדת והמרגשת בישראל, שירי מיימון הופיעה בהר הרצל גם ביום העצמאות ה71 למדינת ישראל שם שרה את "אני מאמין" של שאול טשרניחובסקי, ןגם בשנת 2020 הופיעה הזמרת האהובה בטקס וביצעה את השיר "לאן שלא תלכי" של רמי קליינשטיין. 

הר הרצל, הערב

הר הרצל, ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לראשונה הוציאה שיר שעוסק באימהות שלה, בשם "אמא"

נזכיר כי לפני כשבועיים, הזמרת המוכשרת עשתה צעד נוסף בעקבות הפיכתה לאמא לשלושה, ולראשונה הוציאה שיר שעוסק באימהות שלה, בשם "אמא". השיר מציג את קשת הרגשות בהוויה האימהית, המקומות הללו שבזכותם כל אמא היא עולם ומלואו.

השיר נפתח בשאלת "אמא, למה את בוכה?" וממשיך בשאלות שמפנה הילדה כלפי האמא. "אמא, לא יכול להיות", שרה מימון, "שגם לך כואב, שיש לך בעיות". בשיר החדש הזמרת מציפה את כל התחושות שמרגישות אמהות באופן יום-יומי. "אמא גיבורה", נכתב בפזמון, "איך היא מסתירה שקשה, שהיא שוב הגיעה לקצה שלה". הילדה בשיר מבקשת מהאמא שתעזור לה ותשמור עליה, ושלא תראה לה שגם לה קשה, ממש כמו שמרגישה כל אמא בצורך שלה לגונן על הקטנטנים שלה.